Kveldstrening og vinner av konkurransen!

I dag ble det en kveldsøkt sammen med min gode venn Eivind. Det er uvant for meg å trene så sent, men økten ble god på tross av at det har vært en enormt lang dag på jobb, og kroppen var rimelig kjørt etter siste PTtime var fullført. Jeg møtte Eivind i resepsjonen og da var det i grunn gjort, man kan ikke unngå å få super energi og et smil om munnen av denne gla’laksen. Vi varmet opp med ti minutter på romaskinen, da alt av tredemøller var opptatt. Jeg fikk et par tips til teknikken, og de skal jeg virkeig ta med meg videre. Jeg ror kraftig og i et god tempo, men likevel så kom Eivind mye lenger pr drag enn meg selv om han rodde mye roligere. Det ligger tydeligvis en god del teknikk her, og jeg skal ta til meg tipsene og forsøke å bedre roteknikken min.

Vi kjørte en økt på bryst og skuldre. Økten så slik ut:

  • Brystpress
  • Flies
  • Flies i kabel
  • Pushups
  • Skulderpress
  • Sidehev
  • Sidehev i kabel

 

En god økt, med mye latter og herlig energi. Akkurat slik jeg liker det!! Det blir garantert ikke siste gangen vi trener sammen. Jeg liker å trene med nye personer, man får litt ny inspirasjon. Nå har jeg akkurat dumpet ned i sofaen med en diger porsjon havregrøt, en porsjon skyr/ cottage cheese/ bær/ kanel og en stor skål med frukt/nøtter. Sulten sa du? *ler* Nå skal maten nytes, før senga roper, denne jenta er totalt utkjørt. Batteriene er tomme, og jeg kjenner at jeg virkelig trenger en god natt søvn for å lade dem opp igjen.

Som lovet ble vinnerene av konkurransen kåret i dag, tusen tusen takk for alle som deltok. Jeg kunne kun trekke to vinnere denne gangen, men det kommer flere konkurransen, jeg lover!!

VINNERENE ER MARIA OG HENRIETTE  (dere får begge mail av meg) Gratulerer så mye!!

Maren

12 kommentarer

Siste innlegg