En sprek søndagsmorgen!

I dag morges våknet jeg med tidenes verste form. Halsen var sår, hode dundret og det brant bak øyene. Nesen rant og hele kroppen kjentes ut som jeg hadde vært i slosskamp. Jeg våknet kl 10.00, og kl 12.00 skulle jeg stå klar på Bilsett stadion for en løpeøkt med min fantastisk PTkunde. Jeg lå der og følte litt på håpløsheten, jeg nektet å avlyse da denne timen hadde vært planlagt lenge, og vi hadde begge sett frem til den. Så da var det bare å begynne oprasjon: bli frisk på 2 timer! Jeg dyttet innpå to paracet, min faste greens-drink, og en solid  energifrokost med havregrøt, rosiner, nøtter og banan. Jeg fikk også  i meg tre crystal-energidrikk og en koppkaffe – da skal jeg love deg av jeg kviknet til. Jeg pakket på meg ullundertøy fra topp til tå, og tuslet ned til Bilsett. Der ble jeg møtt av min sprudlende kunde, allerede her skjønte jeg at dette faktisk kunne gå bra. Jeg hadde påforhånd planlagt en super økt, med mange nye øvelser. Jeg hadde virkelig gledet meg til økten, og det var uaktuelt å ikke få gjennomført.

Vi startet med tre runder rundt stadion i moderat tempo, så kjørte vi diverse løpsdrilløvelser, aktiveringsøvelser for hofte og stabilitetsøvelser for knær, alle utført med små strikk, også kalt minibands. Deretter fulgte akslerasjonstrening og kortsprint. Vi avsluttet hele økten med to rolige runder rundt stadion og uttøyning. Etterpå var vi begge enige om at dette var en fantastisk deilig økt. Smilet og latteren satt løst under hele treningen, kanskje bortsett fra akkuratt på akslerasjon og sprint delen! Nå har jeg fått meg en varm god dusj med hårkur og kroppsskrubb og det hele, det var virkelig deilig for en litt skranten kropp. Etterpå lagde jeg meg en deilig lunsj med omelett og rugbrødskiver.  Vet dere hva – formen er nesten helg fin! Jeg tror jeg har løpt av meg baseluskene, eller så har jeg bare gjort det verre, vi får se i morgen hva resultatet av min spreke søndagsmorgen er. Jeg har troa på at jeg svettet ut bakteriene. *smile*

Nå er jeg godt plassert på Waynes Coffee og holder på å forberede en KONKURRANSE til dere. Premien er et av mine favorittprodukter, og jeg tror flere av dere gjerne vil teste ut dette. Hint: Deilige søtsaker – på den sunne måten! Så det er bare å følge med, konkurransen vil bli lansert litt senere i dag!

Hva er deres planer denne søndagen? Gi meg deres favoritt søndagsaktiviteter!

Smiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Det høres ut som om du har hatt en deilig søndag! Og du ser ikke det minste syk ut. Håper du er frisk igjen 🙂

    2. Altså..jeg skulle så gjerne hatt deg som PT, du virker helt super!! Om jeg bare bodde i Oslo.. Uansett, kundene dine er heldige! Håper du ikke ble verre av økten da, og at du brant bort disse basillene;) God søndag!<3

    3. Her har ikke søndagen vært like treningsbasert, men restitusjon er jo endel av treningen den å 😀
      Ha en fin dag, håper formen din holder seg “over vannet”.
      Klemmer herfra 😀

    4. Det ble jo en fantastisk søndagsøkt da 😀 Her blir det bare cardio hjemme. 40 min på elipse i dag tidlig + en time på spinningsykkelen i kveld. Elsker jo egentlig å være på gymmet på søndag – men må prioritere litt tid med prinsessa mi også 🙂 Ha en sporty uke 🙂

    5. Du er sprek og utrolig flink til å motivere både deg selv og andre:)
      en perfekt søndag for meg foregår ute i frisk luft, enten en skogstur, skitur, padletur eller nå som det er så kaldt – aking!:-D adrenalin i bratte bakker, varm te på termosen og barnlighet er uvurderlig!:)

    6. åå så gøy at du skal ha konkurranse! utrolig flink til å trene om morgningen, jeg sliter med å komme meg opp! noen tips til å få motivasjon til trening om morgningen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg