Harryhandel og påfyll av sunne matvarer

I går tok vi turen over grensa og storhandlet sunne matvarer. Jeg vet ikke hva det er med nordmenn og harryhandel i sverige, men det skjer noe med oss når vi kommer inn på Norbysenteret og ser de herlige prisene. Jeg prøvde å begrense meg, men jeg klarte likevell å fylle opp hele 5 bæreposer og en kjølebag med sunne godsaker.

I min handlepose var det blandt annet:

  • Kylling
  • Kalkunburger
  • Keso / kesella
  • Karbonadedeig
  • Krydder
  • Funlightsaft
  • Frosne bær
  • Ost 5% fett
  • Phildelphia extra lett
  • Kalkunskinke
  • Lett majones
  • Tyggis / pastiller
  • Lavkarbo brød

 

Nå skal det bli dreis på både matpakker og middagene fremover med frysen fyllt med så mye godt! Det er enklere å planlagge maten sin, og spise sunnere når man har ferdig posjonert opp både kylling, kalkun og karbonadedeig i frysen. Nøkkelordet er tilgjengelighet. I dag inneholder matboksene mine wokgrønnsaker og stekt kalkunburger. Perfekt næringsrik og god lunsj, som jeg lagde i stand på 5 minutter i dag morges.

Nå skal jeg straks komme meg avgårde på trening, før leiligheten må vaskes før familien inntar hovedstaden i kveld! Jeg gleder meg så til å tilbringe helgen med dem.

Hva er dine planer for helgen?

Smiiil Maren

24 kommentarer

Siste innlegg