KONKURRANSE!

Like før jul var jeg hos tannlegen, og det var ikke bare bare, da jeg har (les; hadde) fryktelig tannlegeskrekk. Jeg nevnte det i et innlegg her på bloggen og det skapte stor interesse hos flere av dere. Det viste seg at vi er mange som er litt små redde for tannlegestolen. Jeg hadde ikke vært på tannlegen på mange år, og var derfor litt redd for “dommen” fra tannlegen. Det gikk over all forventning, og jeg fikk skryt for meget god tannhygiene. *klapp på skulderen* Jeg fikk også streng beskjed om å bytte over til elektrisk tannbørste og bli superflink med tanntråden.

Jeg har nå fått tak i en super tannbørste fra Colgate, i og med at det var så mange av dere som var like redde for tannlegen som meg så tenkte at da er det jo perfekt å gi bort en elektrisk tannbørste til en av dere lesere også. Slik at dere kan pusse som helter, og slippe å grue deg til neste tannlege besøk. Jeg gir derfor bort den nye colgate Proclinical A1500. I pakken jeg gir bort får du den elektriske tannbørsten, med tre børster til, en pakke tanntråd og en tannkrem fra Colgate. Dette er den helt nyeste modellen fra Colgate. Jeg har allerede tatt min i bruk og jeg er super fornøyd!

Alt du trenger å gjøre for å være med i konkurransen er:

  • Legg igjen en kommentar på dette innlegget
  • Del bloggen på facebok, bloggen din, twitter, instagram o.l

  

Jeg har stor forståelse for at det ikke er alle som bruker sosiale medier like flittig, vel da kan du bare fortelle to gode venner om bloggen for eksempel, og skrive i kommentaren din her at du har fortalt venner om bloggen. Det er akkuratt like bra:) Du må ikke nødvendigvis dele akkurat dette innlegget på facebook. Ta gjerne et tidligere innlegg som du fant inspirerende og del det. Fortell meg gjerne hvilket innegg du valgte å dele.

Da er det bare å kjøre på. Jeg trekker en vinner fredag morgen! “Puss puss, så får du en suss”

LYKKE TIL!!

58 kommentarer
    1. Dette er en supergave!:D Jeg har skikkelig lyst å vinne:D Å jeg sitter nå på jobben å forteller å viser bloggen din til de fantastiske jentene på jobben her, hihi:D
      Jeg må jo bare skryte av denne fantastiske bloggen! Har følgt deg fast nå veeldig lenge, og jeg er inne hver dag!:D Stå på videre, du lager så mange inspirerende innlegg:)
      Så vil jeg veldig gjerne at du legger ut oppskriften på den fluffen du la ut på insta igår:D
      Ha en superfin tirsdag i hovedstaden:)

    2. For en artig premie, en sånn hadde blitt veldig godt brukt hos meg!
      Har facebook stopp, men har fortalt om bloggen din til veldig mange, både familie og venner. Tok pappa her om dagen for å sitte å lese innleggene dine!! haha, han prøver å gå ned i vekt, og sier han får mye insprasjon av deg 🙂

    3. Jippi! Jeg har deltatt med innlegget fra her om dagen hvor du viste styrkesirkel! Fant det veldig inspirerende nå i en litt tung oppstart etter jul 🙂

    4. For en super premie =) Du har en flott blogg, og så jeg har tipset med venner og kollega om den! Ha en super fin dag!

    5. Det hadde vært en perfekt gave å få akkurat nå!
      Har allerede fortalt om bloggen din 🙂
      Ha en fin dag!

    6. åå, det hadde vært så utrolig kjekt å fått den tannbørsten, har ønsket meg en slik en lenge! 🙂
      Jeg har også fortalt om bloggen din til flere venninner! Jeg er innpå hver dag og synes bloggen din er kjempe inspirerende! Klem <3

    7. Hærlig premie! Hadde gjort seg med en effektiv tannbørste som det 🙂
      Er flittig å fortelle folk om bloggen din, og inspirasjon og tips som jeg får der i fra. Ofte har både venner og kollegar tatt seg en titt allerede 😀

    8. Kult med konkurranse 🙂
      Jeg likte inlegget ditt på face, og delte innlegget ditt om lunsjtips som jeg likte veldig godt!
      Hadde vært kult å vinne 😀

    9. fiiiin gave! *ønsker meg*!
      Jeg har fortalt om bloggen din til to venninner og mamma som nettopp har begynt å trene og trenger motivasjon! hehe:D
      -Helene

    10. Jaaaa jeg vil haa! Da ville kanskje tannpussen blitt litt mindre kjedelig 😉
      Har jevnlig samtaler om ting på bloggen din men for sikkerhetsskyld har jeg delt den på instagram og twitter ;D da er det bare å krysse fingra 😉
      Ha en en flott dag Maren! 😀

    11. Åhh, hadde virkelig hjulpet på tannlegeskrekken som er så fæl. trenger det jo faktisk veldig, siden tannhelsa desverre ofte blir nedprioritert.
      Forteller vennene mine stadig vekk om bloggen, er en superbra og inspirerende blogg!
      Stå på videre 😀

    12. Den hadde vært knall å fått!!:) deler deg på Facebook og instagram! Har fortalt mange venner om deg allerede;) ha en fin dag! Klem

    13. så flott premie, hadde vært fantasitisk å vinne. Har snakka om bloggen din til venninner helt siden første dag jeg kom over den, og nå er det flere av de som leser den fast.

    14. Jeg forteller alltid vennene mine om deg, og mamma som er litt skeptisk til denne sunne livsstilen min med proteinpulver og mager mat har byttet helt mening etter at jeg viste henne bloggen din! Hun mener du er et sunt forbilde, og har nå vist bloggen din til sine venner igjen! Det burde du være stolt av, for hun har nektet å høre på meg i nesten et år! Nå er hun frelst selv 🙂 ha en fin dag! Stå på!

    15. Hei !
      Så gøy å kunne vinne noe man faktisk trenger.. eller jeg trenger det i allefall! Har vært til tannlegen rett før jul jeg også, og fikk en skjennepreken! Følger både bloggen din og instagramen din og jeg må si du er inspirerende Maren! Skal gjerne dele innlegg fra bloggen din på face og alt som er 😀 Håper jeg vinner, klemmer fra luisaue 🙂

    16. Jeg har likt innlegget “Kine Brasil” og “Film fra dagens økt”
      Heter Charly Fjelnsetnes Arvesen på facebook.
      Jeg får mer og mer lyst til å begynne å trene igjen etter å lese bloggen din. Men er ikke bare bare å komme i gang når man ikke har trent omtrent, på 2 år!
      [email protected]

    17. TAKK for ta du lager en konkurranse med premie som ikke bare handler om ytre skjønnhet og kosttilskudd/helsekost kanskje mange ikke vet helt hvordan man skal bruke (selv liker jeg de også, men fint at dette kan nå ut til alle)! Jeg tror ikke alle tenker over hvor viktig tannhygiene er og hvor lite kult det er å ha dårlige tenner når man blir eldre!
      Etter å ha jobbet på gamlehjem noen år så har jeg LOVT jeg meg selv at jeg skal bli bedre….meeen, man har det liksom alltid så travelt på morgenen, “skal bare” før man må løpe til bussen, og da hender det at tannpussen blir litt vel kort enkelte ganger! Det lille barnet jeg fortsatt har i meg kan fortsatt bli lurt til å gjøre ting mye bedre så fort det er litt artigere, og elektrisk tannbørste er vel 1000 ganger kulere enn den 3-pakken men vanlige tannbørster fra firstprice jeg bruker å kjøpe fordi den er billig og da kan jeg skifte børstene oftere…selv om de får meg til å blø i munnen, haha :p
      Jeg har selvfølgelig delt 🙂
      Ha en finfin dag! Finner så utrolig mye inspirasjon i bloggen din så TAKK for det også 🙂

    18. Du er til stor inspirasjon for meg og mange andre! (: Har fortalt om bloggen din til vennene mine for lengst, men har nå gjort det igjen (:

    19. Jeg er også livredd for tannlegen! Hver gang jeg er der må hjelpepleieren holde meg fast fordi jeg skjelver så at tannlegen sliter med å gjøre jobben sin 😛 Og elektrisk tannbørste har jeg ønsket meg kjempe lenge, så da krysser jeg fingrene!
      Jeg delt bloggen din på facebook 🙂

    20. Jaa, colgate-smil ønsker jeg meg:) Dvs, har da hvite og sunne tenner, men en elektrisk tannbørste hadde vært flott.
      Satt og leste bloggen din på skolen i dag og da kom det bort flere som ble nysgjerrige og vi leste sammen 😉

    21. Jeg delte innlegget “film fra dagens økt”. Synes det innlegget var veldig inspirerende og jeg liker treningsvideoer! Håper selvfølgelig også på at jeg vinner 😀

    22. Åå, for en bra konkurranse. Kunne hatt god bruk for en sånn ettersom jeg har pusseskader etter å ha pusset (og gjør det vel egentlig enda:/) tennene mine altfor hardt. Skal ikke være lett altså! 🙂
      Har også fortalt de to venninne jeg bor med om bloggen din + delt på facebook! Jeg snakker egentlig ganske mye om den generelt, for jeg syns du er en veldig stor motivasjonskilde og bloggen din stråler energi 😀

    23. Alle vennene mine vet om bloggen din. Jeg får mattipsene dine fra deg, siden jeg bor på hybel i Molde. Du inspirerer meg og vennene mine. Du er helt fantastisk!¨

    24. For en sød og gøy konkurranse! Er absolutt med, har tenkt lenge på å kjøpe meg elektrisk tannbørste. Men får jo aldri gjort det.. “Skal bare..” Ups, så er det glemt.
      Faktisk så har jeg snakket om bloggen din lenge til noen venninner. Jeg er egentlig ingen bloggleser, men plutselig så satt jeg der med 4-5 blogger jeg leser fast – og jeg ble så fryktelig motivert av deg til å trene at jeg tok på meg joggeskoene og begynte sakte, men sikkert 🙂
      Så jeg har både snakket om bloggen din, og delt den – og jeg skal dele innlegget ditt du hadde her rett etter nyttår en gang, om det å lære av feilene sine. Den likte jeg så godt 🙂
      Ha en fortsatt nydelig dag, takk for en gøy konkurranse! *krysse fingrene*

    25. Bra konkurranse 🙂 Har fortalt masse positivt om bloggen din til flere enn to venner! Hadde blitt utrolig glad om jeg vant denne tannbørsten fra Colgate 🙂
      Forresten må jeg bare få sagt at du har en meget bra blogg som inspirerer meg masse når det gjelder trening og kosthold. Stå på videre! 🙂

    26. For en bra premie! Du er ikke den eneste som sliter med tannlegeskrekk. Har selv dårlig emalje, og får lett hull. Har vært nødt til å få gjort masse arbeid med tennene mine, og det nyeste er at jeg er nødt til å få krone på en jeksel som har vært rotfylt hele 3 ganger (pga dårlig tannlegearbeid) Puh! Er det rart man er redd for tannleger?
      Har snakket til flere av venninnene mine om bloggen din, og vi er alle flittige lesere! Du inspirerer Maren! 🙂

    27. Jeg vil veldig gjerne vinne! Har delt bloggen din med opptil flere venner, og har planer om å fortsette med det! Du har en utrolig flott, gjennomført og motiverende blogg som jeg ikke kommer til å slutte å lese med det første!

    28. Hei Maren!
      Denne har jeg kjempe lyst til å vinne, da min er gått i stykker 🙁
      Jeg har ikke bare fortalt til to venner, men til 8;))
      Smiiiil tilbake til deg;))

    29. Jaa, jeg ønsker meg veldig en elektrisk tannbørste 🙂 Spennende!
      Takk for fin blogg, Maren. Du er så søt, ekte og positiv. Anbefaler deg stadig til mine gode venninner.
      Fin tirsdagskveld til deg <3

    30. Haha, jeg la ut et bilde på instagram med link til deg 20 min føre jeg leste dette innlegget. Jeg måtte bare skryte av middagen min i dag, som er inspirert av deg 🙂 Den laks i form med masse grønnsaker laget i ovnen er supergod, jeg spiser den ofte, og gjerne med en ny vri. Utrolig glad for det middagstipset!
      Og ja, jeg ønsker meg en sånn tannbørste. Tannlegeskrekk kombinert med “alltid hull uansett hvor flink jeg er” sier seg selv. Men nå har ikke jeg en elektrisk tannbørste da…
      Ha en flott kveld 🙂

    31. Delt!!
      Jeg vil gjerne vinne! Pga mye tannstein, så må jeg to ganger i året til tannlege. Og jeg skjelver like mye hver gang!
      Faktisk så synger jeg med åpen munn for å roe meg selv ned. Det høres nok ikke bra ut. Hehe. Men så lenge jeg overlever så er det nok ikke så nøye. 😛

    32. Hola !:)
      Du he ein flotte blogg, liker å lese d du skriver om 🙂
      Har delt bloggen med min søster 😉

    33. Jeg har fulgt bloggen lenge, og har delt bloggen med venninner og mannen som skal endre livsstilen litt i 2013 – tannbørsten vil jeg gi til mannen min hvis jeg vinner 🙂

    34. Hei 🙂
      Jeg følger med på bloggen din og har tipset mine venner om bloggen din.
      Håper jeg vinner. Trenger en ny tannbørste 🙂

    35. Hei! Jeg vil selvfølgelig være med på konkurranse 🙂 fortalte en vennegjeng om bloggen din, og alle er blitt leseravhengige 🙂

    36. Delt på FB, og krysser fingre for at jeg er den heldige 🙂
      Takk for positiv & inspirerende blogg 😀

    37. Spennende! Håper på å vinne, å få en liten premie fra deg Maren, din store inspirasjonskilde! Du er god fra fot til topp 😀

    38. Oj, for en flott premie 🙂
      Jeg snakket om bloggen din i lunchen på jobb igår, idag har jeg sendt flere her link til bloggen din (etter at de spurte ;-))
      Ha en superduper dag!
      Mvh Solveig

    39. Jeg har fortalt venner om bloggen din, den er utrolig inspirerende. Ble motivert til å begynne og trene igjen, og endre kostholdet mitt etter at en skade satte meg ut en god stund. Så stå på!

    40. artikkelen om å ta vare på seg selv og godta den du er. jeg har og snakker fortsatt om bloggen din til andre, og sender linker og deler 😉
      så jeg liker og deler

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg