KINE BRASIL!!

Mange sliter med motivasjonen  tikl å komme seg på trening. Ja vi vet at det er bra for helsen, at vi alle bør trene og at vi kommer til å føle oss så bra etterpå. Vi vet alt det, men likevel er det utrolig vanskelig komme i gang. Hva er vel da bedre motivasjon enn nye treningsklær? Jeg har kommet over disse super rå tightsene fra fantastiske Kine Brasil!! Dette er dama som kan designe for kvinnekroppen. Disse tightsene gjør underverker for rumpa da sømmene og mønsteret har en løftende effekt på stumpen.

Jeg har forelsket meg totalt i flere av tightsene fra Kine Brazil. Akkurat nå er Copacabana min favoritt, men jeg har også lagt min elsk på noen av de mer nøytrale. Jeg er også litt lysten på å prøve meg på et par av de med heftige mønster på. Kine har gjort noen justeringer i både passform og stoff, og jeg liker virkelig resultatet! 

Jeg tørr påstå at det er hakket gøyere å trene når man føler seg fresh og fin på trening. Dette er kun et lite utvalg av den fantastise kolleksjonen. Jeg gleder meg til å vise dere enda flere etterhvert, jeg skal bare samle litt mot for å tørre å ta på meg noen av de med enda mer mønster og farger på. *smile* Ta en titt på hele kolleksjonen HER. Hvilken er din favoritt?



I kveld koser jeg meg hjemme på sofaen, med Batman på tv, en diger skål med frukt og vaniljekesam. Tente lys og lun god stemning. Jeg har en litt tom rar følelse, det er litt spesielt å dra fra kr.sand hvor jeg var omringet av familie hele døgnet i det store fine huset. Nå er jeg hele alene, i min lille fine lielighet. Det er ikke negativt, bare anderledes og litt tomt. Det går nok fort over når hverdagen er tilbake for fullt og hektiske arbeidsdager melder sin ankomst. Nå er det straks natta her, i morgen er jeg i gang med mine spreke herlige PTkunder igjen – jeg gleder meg!

Smiiil Maren

33 kommentarer

Siste innlegg