GODT NYTT ÅR!

Denne siste dagen i 2012 startet på best mulig måte. jeg er tilbake i Oslo og tilbake til mine vanlige rutiner. Jeg våknet tidlig og startet dagen med kaffe fra min kjære nespresso – som jeg har savnet den! En kaffekopp og en kjapp frokost senere var jeg på plass på Sats. Med god musikk på ørene fullførte jeg en times heftig power walk i bratt motbakke. Jeg synes det er mer utfordrende å gå i motbakke enn å jogge på flat mark. Svetten silte og pulsen lå høyt. Det føltes utrolig godt å starte dagen med en slik power-time på mølla. Vel hjemme lagde jeg meg en stor skål med vanilje kesam, cottage cheese, skyr og frukt. Jeg varierer alltid frukten, og dagens med sharon, kiwi og epler. Friskt, sunt og godt!


Flere av dere har spurt hva jeg har i kjøleskapet, så da tok jeg like et bilde av hele handleposen min til dere. I min handlepose var det:

  • Cottage cheese, skyr, kesam og yoghurt
  • Poteter, brokkoli, spinat, mais og sopp.
  • Ris
  • Epler, appelsin, sharon, klemmentiner, kiwi og mango
  • Knekkebrød
  • Skinke
  • Egg

 

I tilegg hadde jeg en liten handle tur i går så Pepsi max, ost, kalkunskinke, kyllingkjøttdeig, avokado, løk, salsa og speltlomper finnes også i mitt kjøleskap. Så der har dere hele kjøleskapet mitt. Spennende? Ikke så veldig, men spør dere så skal dere selvfølgelig få svar. *smil*

I skrivende stund sitter jeg å koser meg på Waynes Coffee. Jeg har akkurat vært inne hos de dyktige skjønne jentene på Karl johan Hudpleie for å fikse litt på vippene. Jeg ble som alltd super fornøyd med resultatet. Herligfred så deilig det er å slippe alt av sminkestyr. I kveld skal jeg bare legge en liten eyelinerstrek, også er jeg good to go. Det beste er at jeg kjenner ikke at de sitter på en gang, og de tåler virkelig alt. Jeg dusjer, sover, trener, går på ski og svetter med dem, og de sitter like fint. Ta en tit HER for prisliste og mer info om vippeextentions.


Nå skal jeg bestille meg en diger kakao med krem, lene meg godt tilbake i stolen og tenke litt over året som har gått. Det har vært et innholdsrikt år, på godt og vondt! Jeg har lært vanvittig mye, og tar med meg alle oppeturer og nedturerer. Jeg liker så godt sitatet: “never a failure – always a lesson” Ja man tar feil valg noen ganger, og man kan gå på en smell, men det avgjørende er hvordan du velger å se på det i ettertid. Ikke se på det som et nederlag, se heller på det som erfaring og ta lærdom fra det. Så gjør du ikke den feilen igjen:) Så nå skal jeg sitte her å tenke litt på alt jeg har opplevd i 2012, ta med meg alt det gode videre. 2012 har vært et fint år og 2013 – det skal bli enda bedre!! 

Jeg sender en stor nyttårsklem til hver og en av dere unike fine lesere. Takk for at dere har fulgt meg i 2012, så håper jeg dere blir med meg videre i 2013. Uten dere hadde ikke denne bloggen eksistert, så tusen takk for at dere titter innom her, og takk for alle spor dere legger igjen. Jeg setter så stor pris på dere<3

SMIIIIL fra Maren

17 kommentarer
    1. Takk for flott blogg med mange gode tips ang trening og kosthold i 2012 – og ikke minst mye god MOTIVASJON. 🙂 gleder meg til å følge deg i 2013, ha en fin nyttårsfeiring og GODt NYTT ÅR 🙂

    2. Kommenterer ikke så ofte på bloggen din, men nå følte jeg for å si en STOR TAKK til deg!
      Det siste du skrev om hvordan takle tabbene en har gjort – og at man alltid lærer noe ut av det – TAKK. Jeg har i høst gått igjen en krevende prosess hvor jeg gjorde en utrolig stor tabbe mot en venninne, hvor ikke bare henne – men en til snudde ryggen helt til meg. Jeg har lenge levd i den tro at en alltid kan klare å få noe positivt ut av det mest triste og negative. Det negative man opplever eller feilene man gjør er kanskje ikke så bra i seg selv, og heller ikke for andre. Men jeg vil tro at man alltid kan få noe bra ut av det til slutt. Da jeg forklarte dette for blant annet dem som snudde ryggen til meg fikk jeg høre hvor dårlig jeg var som menneske, og at jeg hadde problemer som klarte å utføre en slik handling, og ikke minst på hvordan jeg taklet det hele. Synd det er noen som tror at alle reagerer slik som dem selv, eller at den eneste rette måte å reagere på i ettertid er slik som dem tror er riktig. Vi er jo alle forskjellige.
      Derfor Maren, er det så utrolig godt å lese det du skrev, svart på hvitt! Det er godt å vite at flere har samme mening som meg, og at jeg ikke er “gal” som tenker at noe godt kan komme ut av å såre en venninne (fælt sagt, men sant. Vil jo aldri ha såret en venninne med vilje, men av og til så gjør man en tabbe man ikke hadde forutsett). Så takk for dine ord, du berører meg – og mange andre. Er gla jeg kan lese om alle dine fine tips og råd, og ikke minst at du er så åpen om noen tanker du ønsker å dele.
      Håper på å “gå på deg” en dag i Oslo, for da skal jeg si det personlig til deg 😀 TAKK!
      Ha en fantastisk dag, og en flott start på 2013!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg