Omelettfrokost og bytur

God morgen hjerter

Nå begynner jeg å kjenne at det skal bli godt med hverdagsliv og rutiner igjen. Det er utrolig hyggelig med jul, virkelig. men jeg begynner å kjenne så smått at kroppen lengter tilbake til litt mer normalt kosthold og litt mer aktivitet. I går kjente alle på at det hadde vært mye kaker og julemat, og at det derfor hadde vært godt med en sunn, næringsrik frokost . Hva er vel mer perfekt enn en diger saftig omelett? Omeletten er laget av sopp, paprika, tomater, løk, 10 egg, litt vann og diverse krydder. Stek sopp,løk og grønnsakene først, visp egg og vann sammen i en bolle og heller ove ri stekepannen. krydre godt, og legg på osteskiver til slutt. Så enkelt og så godt!


I går ble det en tur ut med jentene. Herlig  å treffe igjen så mange kjente, og jeg stokoste meg virkelig. Vi hadde det utrolig gøy, kanskje litt for gøy, og det må man lide for i dag! huff. Dagen i dag blir rolig og treningsfri. Julen er jo ikke over helt enda så jeg nyter et par kosedager til tenker jeg *smile*.

Håper dere har hatt en magisk jul , og nyter dagene i romjulen.

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. hvis du ser hva som står i avisene om dagen, så hadde jeg ikke lagt ut halvnakne bilder av meg selv. Folk i Norge vil få slutt på all denne kropphysterien! Dere får små jenter og ungdommer til å føle seg usunne og ekle bare de tar seg en sjokolade! Jeg synes dere kroppsfikserte mennesker burde skamme dere! Dere ødelegger samfunnet!

    2. Kos deg masse. Har selv vært på fjellet hele julen og blir over nyttår. Skiturer hver dag og masse avslapping og god mat. Kan ikke bli noe bedre enn det 🙂 nyt !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg