Lille julaften og PF-favoritter

Goood morgen solstråler!

Hvilken dag er det i dag? Jooo det er lille julaften! Jeg synes vi skulle stoppe tiden litt nå, og holde litt lenger på denne deilige førjulstiden fylt med forventninger, glede og kos. I kveld er en magisk kveld hjemme hos oss, vi har en tradisjon som startet for mage år siden. Vi lager opp masse deilig julemat også kommer hele slekten innom for å bytte julegaver (de som ikke skal være sammen på julekvelden må få gitt hverandre gavene) spise deilig mat og ønske hverandre en god jul. Jeg synes denne kvelden er nesten lile koselig som selve julaften. Det er åpen dør, og folk kommer på litt ulikt tidspunkt utover hele kvelden. Før selskap i kveld tenker jeg at jeg skal ut i det fantastiske snøværet (les: snøstorm) og gå meg en lang tur. Det er selvfølgelig meldt regn første juledag, og da forsvinner all denne hvite lykken, så det gjelder å nyte den mens den er her. En diger kopp kakao i hånda, på med boblejakka og inn med god musikk på ørene – perfekt!

Dagen i går ble rett og slett en skikkelig sofadag, litt kjedelig men det resulterte heldigvis i at formen er mye bedre i dag! Det er livsfarlig for meg å ha slike sofadager, jeg sitter nemlig alt for mye på diverse nettbutikker og bruker alt for mye penger. Jeg endte opp med å klikke hjem litt godsaker fra proteinfabrikken. Nå som det er fraktfritt hos PF er det enda mer fristende å unne seg et par småting. Her er noen ting fra min handleliste og ønskeliste:

Trykk på bildene for å komme direkte til produktene!


1. Super deilig kosebukse fra better Bodies.

2. Fresh rosa topp og en kul sports BH. Begge fra Better bodies

3. Verdens deiligste snacks. Muscle brownie med cookies & cream smak.

4. Fargerike og fine smart shakere.

5. Stevia er endelig tilgjengelig hos PF

6. Proteinpulver med verdens beste sjokoladesmak

7. Mitt favoritt proteinpulver for tiden. Bra næringsinnhold, god smak og fin pris.



 Smiiiiil Maren

 

I sammarbeid med PF

 

7 kommentarer
    1. Hei..
      Har u noe forhold til purely greens altså supermat!? har du noe meninger om det? jeg får i meg alt for lite grønnsaker pga en hektisk hverdag kunne en sånn drikk blandet med purely greens være et alternativ? jeg trener veldig veldig mye og vil påstå jeg trenger litt av den typen næringsstoffer 🙂

    2. H: Noe er sponset ja, men det er kun et visst beløp, og jeg klarer på merkeligvis alltid å bestille langt over den grensen. hehe. så jo – det blir litt farlig 😉

    3. Cecilie: yes jeg bruker det og tar det hver morgen. Nå har jeg gått over til chlorella og afa-alge. men jeg startet med purley greens. anbefales absolutt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg