Bambi på isen og kosekveld!

Goood morgen hjerter. Vi har hatt mye variert vær her på sørlandet de siste dagene. Fra store mengder snø, til øs pøs regnvær. I dag var det endelig opphold og et par minusgrader, meed andre ord perfekt vær til å ta seg en morgentur utendørs. Jeg elsker å jogge ute i frisk vintervær. Jeg plugger inn musikken og går helt inn min egen verden. Det er så godt å la tankene fly, fylle hele kroppen med frisk luft og nyte litt egentid. I dag ladet jeg opp til turen min med en diger kopp kaffe. Jeg har begynt å ha litt melk i kaffen min, og til min store glede var det Styrk melk i kjøleskapet hjemme. Jeg har ikke smakt denne melken før, og jeg må si at jeg ble positivt overrasket. Den smakte kjempe godt og var perfekt i kaffen. På den måten får jo kaffen tilsatt litt proteiner også, og det er jo helt perfekt før en løpetur.

Jeg pakket på meg ull fra topp til tå, og la ut på tur. 40 minutter i rolig moderat tempo gjorde underverker for kropp og sjel. Jeg sitter nå her i sofaen med masse energi og en herlig følelse i kroppen. Jeg kunne fint jogget i over en time, men da hadde jeg blitt sliten og kjørt meg selv helt tom. Det er ikke hensiktsmessig for meg. Jeg liker å ha litt igjen når jeg avslutter treningen, slik at jeg får overskudd og ikke tapper meg selv helt. På den måte blir treningen utelukkende positiv og et energiboost for kroppen. På bildet har jeg absolutt ingenting sminke på meg! Tusen tusen takk til Karl johan hudpleie for fantastiske vipper. Jeg er SÅ fornøyd, og det er så latterlig lettvind og godt å slippe sminke! jeg har skrevet et eget innlegg om vippene HER.

I går kveld var jeg hos besteveninne her hjemme i kr.sand. Vi bor i ulike byer, og det fører til at vi ikke ses så ofte som vi skulle ønske, men uansett hvor lang tid som har gått er det alltid like fantastisk når vi ses. Alt er likt, og det er som om ingen tid har gått. Slik er det med gode venner, det gjør ingenting om det går tid mellom hvert møte, vi vet så godt hvor vi har hverandre. Søte Camilla disket opp med frisk frukt, nøtter, bær og andre godsaker. Vi satt å skravlet i flere timer, og kvelden forsvant så alt for fort. Jeg er så takknemlig for deg Camilla, og uendelig glad i deg. Her har dere et par smakebiter på hva vi koste oss med i går:



Nå skal jeg straks ned til sentrum og fikse litt julehygge. Jeg er ferdig med julegavene, men jeg har likevel et par juleærend som må gjøres. I dag har jeg nemlig bestemt meg for å bake en hel haug, og da må jeg fylle opp på diverse ingredienser. Vi har bakt mye allerede, men få sunne alternativer. De tradisjonelle deilige pepperkakene, nøttemakroner og marsipanen er allerede i hus, og i dag tenkte jeg å prøve meg på bountysjokolade, en sunnere variant av pepperkaker, julemuffins og rundstykker. Jeg får se hvor langt jeg kommer, dere blir selvfølgelig oppdatert!

Nyt denne onsdagen. Nå nærmer det seg jul med stormskritt, så det er bare å nyte ventetiden fullt ut!

Smiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Så utrolig koselig! Frukt og nøtter er perfekt kos 🙂 Hvor er de søte hjerteformede skålene fra? De var virkelig fine!
      Bloggen din er forresten er STOR inspirasjon og motivasjon! Elsker innleggene, og er innom flere ganger daglig 🙂 Håper du fortsetter i laaang tid framover!

    2. Hei!
      Jeg vil bare si at jeg blir UTROLIG motivert til å trene når jeg leser bloggen din! Jeg har begynt å bli mye sunnere og trener mye oftere enn før! Du må aldri slutte å blogge for du har seriøst drømmekroppen, og du er mitt store forbilde!!! Det så utrolig koselig ut å sitte med nøtter å sånn! Keep up the good work! I’ll get inspired by you, really! Du må virkelig ta det inn på deg, at du er så flink med sunt kosthold og trening!! :-)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg