Juleferie!!

Endelig er dagen her! I dag starter min juleferie, og etter en litt turbulent morgen med alt for mange ting som skulle fikses på alt for kort tid, så sitter jeg nå på gaten på Gardemoen. Dersom noe er glemt, så får det bare være. Nå er det juleferie:) Jeg har hamstret med meg masse snacks hjem, jeg skal fortellere dere mer om dette senere! Her er det nemlig mange super tips om hvordan man kan lage et par sunne snacksalternativer også – i tillegg til de tradisjonelle pepperkakene og marsipanen selvfølgelig!

Om en time er jeg hjemme på Sørlandet og blir møtt av verdens beste mamma på flyplassen. Vi skal innom å hente masse deilig sushi på vei hjem, før resten av kvelden skal nytes i sofakroken, under pleddet med fyr i peisen og en koselig julefilm. Jeg hører rykter om at mammas magiske pepperkaker allerede er i hus, og jeg gleder meg til å kose meg med julebagst.

Jeg ser så frem til disse dagene. Fyr i peisen, julemusikk, pynte juletre, bake, handle julegaver, masse deilig mat og drikke, kvalitetstid med familien, hyttetur, skigåing med kvikklunsj og kakao. Ååå så fint det skal bli med juleferie. Det beste er at det starter akkurat nå! Nå lyser det Boarding over hele tavla her, og jeg kjenner en god følelse i hele kroppen. juleferie – endelig!!!

Smiiiil Maren

19 kommentarer
    1. Koos deg, Maren! Ferien her er virkelig velfortjent 🙂 Kos deg med familien, gode økter, frisk luft, sofakos med gløgg og pepperkaker, julebaking, julemat og drikke med god samvittighet. Ta til deg julestemningen og roen, og stress ned. Det trengs nemlig av og til 😉 Og du? Ikke stress med bloggingen om du føler det henger over deg. Vi lesere kommer til å være her uansett 😉 God ferie og kos deg i massevis 🙂

    2. Kos deg masse med juleferie, Maren! Takk for fine (grusomme, haha) treningsøkter de siste mnd, gleder meg til å starte igjen i 2013!
      Stor klem <3

    3. ÅH! Så utrolig deilig ! Nyt ferien kjempe masse gode du 😀 OG velkommen skal du være her på sørlandet ^^Kanskje det blir en treningsøkt på spicheren også ?!
      Marteklem

    4. Så deilig med så tidlig juleferie! Har du fri helt til nyttår nå? Blir helt glad inni meg av å lese det du skriver, jeg er sikker på at jula kommer til å leve opp til alle forventningene dine! Kos deg med mamma og resten av famiien ikveld!:)

    5. Du fortjener det så enormt Maren! Ha en fantastisk fin juleferie- nyt hvert sekund! Og det er jeg sikker på at du kommer til å gjøre 😉 Du har virkelig evnen til å nyte livet! Det er noe av det jeg elsker med å lese bloggen din, jeg titter innom her hver dag, og klikker meg ut med litt mer livsglede og inspirasjon 🙂 så takk for at du tar deg tid til å inspirere mennesker rundt deg 🙂 Hilsen Karen

    6. Hei! Lurer på om du har instagram? Også lurer jeg på om du kan legge ut et bilde av deg forfra, er så nysgjerrig på hvordan vippene ser ut forfra! De så helt nydelig ut på det bildet du la ut av dem ovenfra 🙂 Så må du kose deg masse! Du er heldig som har tidlig juleferie, kan tenke meg det er ufattelig deilig!

    7. Marte Paula: Skjønne Marte! I like måte. Vi har hatt noen fantasiske økter vi to, og for en vanvittig fremgang på deg – imponerende og utrolig gøy 😀 2013 sikter vi mot nye høyder, jeg gleder meg! Stor klem tilbake <3

    8. linawickman: Fineste lina min <3 Gleder meg så til å se deg igjen, savner deg litt allerede jeg:) Ha en fantstisk juleferie, den er så fortjent!! Good klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg