Storebror på besøk

Åååå jeg koser meg så nå at det finnes ikke ord. Verdens beste storebror har inntatt Oslo, og jeg koser meg sånn. Han kom å hentet meg på jobb, og vi har kost oss med julegaveshopping i hele dag. Nå kom vi akkurat inn døren hjemme i leiligheten, og skal hygge oss her resten av kvelden. Taco er handlet inn, og masse annet deilig snacks. Vi har leid to filmer, og planene for kvelden er masse god mat, joggebukse, ulltepper og filmkos. I morgen får vi et par timer sammen før han må dra tilbake til Sørlandet. Heldigvis reiser jeg etter kun et par dager etterpå. Til helgen er juleferien offesielt i gang for min del, og jeg har skrevet uendleig mange ganger hvor mye jeg gleder meg. *lykke*


Dagens raske mellommåltid på jobb ble en frisk og god opplevelse. I skålen er det Cottage cheese, orange skyr, appelsin, pære og mandler. Mmmmm 🙂 En deilig proteinkaffe hørte selvføgelig også med. Jeg har gitt dere oppskriften mange ganger. Det er så enkelt som en shot espresso (eller to på trøtte dager) blandet sammen med en proteinshake. Lag shaken på forhånd, og hell den over i kaffen. Voala! Proteinshaken min består av 20g melkesjokoladeprotein og litt vann. Ikke like mye som en vanlig shake, da jeg ønsker en mer konsentrert sjokoladesmak i kaffen min. Det er ikke så lett med dette proteinpulveret, det finnes jo så uendelig mange ulike typer. Jeg skal derfor jobbe litt med å lage en protein-guide til dere, slik at det blir enklere å finne det rette proteinpulveret for deg. Jeg skal få dette innlegget ut rimelig kjapt mens det fremdeles er fri frakt hos proteinfabrikken

Nå venter film og kvalitetstid med bror! Ha en super onsdag kjære dere.

Smiiiil Maren

11 kommentarer

Siste innlegg