Magiske vipper!!

Puh.. Da har jeg endelig fått satt meg ned og trekt pusten litt. Jeg sitter her med et stort smil om munnen, jeg elsker hektiske dager – virkelig! Spesielt fordi jeg vet at det nå kun er tre små dager til juleferie å sørlandet. *lykkehyl* Jeg skrev til dere i går at jeg skulle gjøre en litt spennende og synlig endring i går, jeg måtte le litt for meg selv når jeg leste kommentaren om  jeg hadde tatt tatovering. Vel så drastisk er det ikke. Jeg har vært hos fantastiske Karl johan hud og kroppspleie og lagt på vipper. Jeg hadde ingen forventninger i det hele tatt, og var egentlgi litt usikker på om det var helt meg med slike vipper. Hovedgrunnen til at jeg valge å ta det er rett og slett for å spare tid om morgenen da man slipper å sminke seg, og selvfølgelig fordi det ser lekkert ut.

Jeg ble så godt tatt i mot hos karl johan hudpleie. De holder til i lekre lokaler sentralt i sentrum, øvre droningens gate 29. Like ved Egertorget. Lyse lekre lokaler, med herlig musikk, blide ansatte, pepperkaker, kaffe og te. Jeg sank ned i en myk god sofa og fant virkelig roen. Skjønne Sara kom å hentet meg, og i var i gang. Jeg hold på å sovne under behandlingen, som tok ca 1,5 timer. Hege er så dyktig, og jeg koste meg virkelig. Det er så fantastisk å ligge i en myk god “seng” og bli dullet med. Når vi var ferdig fikk jeg beskjed om å rolig åpne øynene, et speil stod foran meg og jeg fikk ikke frem et eneste ord. Fy søren, for en positiv forandring. Plutselig hadde jeg tette, fyldige, volumiøse vipper med perfekt lengde og farge. Jeg klarte ikke slutte å smile. Det beste av alt var følelsen i dag morges når jeg våknet og tuslet trøtt ut på badet. jeg måte blunke kraftig et par ganger og se nøe etter i speilet. For der stod jeg jammen meg nysminket og fin. Det tok et par sekunder før jeg kom på at med vippe extentions så trenger jeg verken å fjerne sminke på kvelden, eller sminke øynene på morgenen. haha – noe så deilig!!

Dersom du ikke vet hva du skal ønske deg til jul, så la det ikke være noen tvil jenter – ønsk deg vippe-extentions hos Karl johan hudpleie. Jeg er så fornøyd og selv med min hektiske hverdag med treningsøkter, mange skifter og styr så sitter de perfekt. Jeg har dusjet tre ganger siden jeg tok dem på, og vært på jobb på miinto hvo rjeg har dratt på og av over hundre klesplagg. Så det er ingen tvil – disse vippene er kvalitet! Det finnes også et supert alternativ dersom du ønsker lekre volumiøse fuldige vipper til årets julebord, julaften eller nyttårsfesten. Da kan du nemlig legge på espress-vipper. Lash perfect espress tar kun 30 min å slenge på, og de holder i 14 dager. Perfekt eller hva?

Jeg anbefaler dere å sjekke ut julekalenderen til Karl johan hudpleie, der har de virkelig vært sjenerøse og gir bort fantastiske produkter i hver luke. Julekalenderen finner du HER eller på facebooksiden deres HER.

Hva synes dere om vippene, er dette noe du kunne tenkt deg?

Smiiiil Maren

annonsebasert innlegg

17 kommentarer

Siste innlegg