Crazy days!

Æææ timene og dagene flyr fra meg! Dobbeljobb, julegaveshopping, møter og enda mer jobb – døgnet har ikke nok timer! Jeg har som mål å oppdatere bloggen minimum en gang om dagen, og gjerne flere men i går var jeg på farten og ikke innom leiligheten fra kl 06-22.30, det ble derfor en dag uten oppdatering – ikkje bra! Det positive er jo at da har jeg desto mer spennende å komme med i dag *smile*

Nå er jeg på jobb på Miinto, masse fjas og sprell i studio i dag. Jeg ler så tårene triller, herligere kolleger kan man faktisk ikke ha:) Jeg blir her noen timer til før jeg har satt av et par timer kun til dere og bloggen! Jeg gleder meg til å vise dere noe spenstig jeg gjorde i går, dele flere julegavetips og kanskje et par julegodis-oppskrifter!

Mer fra denne kanten senere.

Smiiiil Maren

8 kommentarer

Siste innlegg