Julebord, og bentrening.

Julebordet med Sats i går var virkelig vellykket og jeg koste meg masse! Vi spiste fantastisk thaimat på YaYas og koste oss masse. Det var så digg å ha thaimat istede for tradisjonell julemat, det blir det garantert nok av i løpet av julen:)

Jeg tok det pent i går, og våknet finfin i formen etter nesten ti timer søvn. Noen som trengte å sove ut virker det som. Jeg koste meg med nyhetsmorgen og en deilig frokost, bestående av knekkebrød med ost og makrell i tomat, mandler og proteinkaffe. Mmm:)

Etter frokost ble det en liten økt på SATSsjølyst. Styrketreningen har vært kraftig nedprioritert den siste tiden, og det var derfor godt å få en god økt igjen. I dag stod bed på planen, og jeg kjørte følgende øvelser:

Knebøy
Strakmark
Glute bridge
Lårcurl
Bulgarsk utfall

Nå er jeg tilbake på sofaen, med en stor god lunsj i magen og en koselig film på tv. Butikkene er søndagsåpne i dag og jeg tenker å stikke ut å få unna et par julegaver straks:)

Ha en herlig søndag hjerter

Smiiiil Maren

14 kommentarer

Siste innlegg