Flere herlige julegavetips!

Jeg lovet dere flere julegavetips, og det skal dere selvfølgelig få. Forrige julgavetips fra meg gikk på treningsklær og treningsrelaterte gaver. Jeg elsker slike ting, men jeg er ikke bare en treningfreak, jeg er også en skikkelig girlygirl som elsker  gode dufter, hudprodukter, sminke, hårprodukter osv osv. Jeg tok derfor en tur innom Makestyle, og der fant jeg masse finfine julegavetips. Her kan man finne noe til absolutt alle. Jeg har forsøkt å trekke ut noen favoritter. Trykk på bildene for å komme til produktene.

1. Beautybag fra Lulu’s – Jeg synes beautybagene fra Lulus er så lekre! De er delikate, praktiske og har en fin pris. Den perfekte gave spør du meg. Jeg har både den store beautybagen, og den litt mindre sminkepungen. De er helt geniale, og jeg ønsker meg enda flere av dem til jul. De kommer i flere ulike farger og størrelser. Finn din favroitt HER.

2. Parfyme to-go – Denne er jeg totalt avhengi av. Jeg har nemlig en favoritt parfyme, som ikke finnes i små flasker, så når jeg skal farte rundt så er den håpløs å få med seg, og når jeg skal ut å reise så må jeg alltid la den ligge igjen hjemme. Men nå har jeg denne fantastiske lille saken som gjør at jeg får favorittduften min med meg overalt – til og med på flyet. Love it 🙂 En super venninnegave eller hva?

3. Hudpleie – Jeg har testet litt ulike produkter det siste året, og har funnet en favoritt i disse produktene fra Beaute Pacifique. Jeg har en hektisk hverdag hvor jeg ofte lper rett fra egen treming , til PTkunder til gruppetimer, og det blir en del svetting ila en dag, mye dusjing og dette har virkelig gått utover huden min. Jeg har aldri hatt pronblemer med urenheter, men nå ser det ut til at jeg ikke slipper unna lenger. Da er det godt det finnes gode produkter som virkelig fungerer. Test dem ut selv, og du vil forstå hva jeg snakker om.  

4. Pukka te – Jeg blir aldri lei av disse. De er både lekre på designe og nydelige på smak. En super liten oppmerksomhet til noen du setter pris på, eller som en liten vertinne gave i et juleselskap. Trykk på bildet for se de ulike typene.

Jeg har også forelsket meg i denne fantastiske rettetangen, den er super god også er den jo rosa. Ellers er sminke, deilige hårprodukter, smykker og andre pynteting supre gaver. Ta en titt på Makestyle sine egne gavetips HER.

Håper dere fikk litt inspirasjon nå, selv har jeg gjort unna to julegaver i dag, og begynner faktisk å få litt oversikten på årets julegaver. Dette må være ny rekord, jeg er alltid sent ute med gavene, men i år kan jeg faktisk si at jeg har kontroll allerede to uker før julaften. Herlig!!

Ha en magisk fredag og en super helg!

Smiiiiil Maren

11 kommentarer

Siste innlegg