Fri frakt og julegavetips!

Det er desember og det er tid for å kjøpe julegaver til nære og kjære. Jeg tenkte å bestille noen av gavene på nett i år, og hva tror dere skjedde. Joda jeg klarte å klikke hjem flere ting til meg selv. Det var slettes ikke planen, men sånn kan det gå. Heldigvis fikk jeg kjøpt noen julegaver også da, så helt krise var det ikke. Proteinfabrikken har gratis frakt hele desember, og det kunne jo ikke passet bedre. Jeg har forelsket meg i Better Bodies tightsene, og har nå bestilt dem i flere farger, dette er også en super gave til sporty jenter! Sportsbh i kult camomønster finner du her.

Det er noe magisk med passformen på denne tightsen som gjør underverken for stumpen. Sømmene er formet slik at rumpen bli løftet litt, og det er absolutt ikke feil. *smile* Har dere testet denne tightsen? Jeg har den nå i svart og rosa. Love it! Jeg sikret meg også en av de super populære tskjortene. Jeg liker det feminie snittet og skjæringen på ermene som gir en lekker form rund skuldrene. Det er som om disse klærne er sydd for å fremheve kvinnelige former. Jeg er herved fan! Dette er også en super gave som jeg vet at hvertfall jeg hadde blitt utroig glad for. Størrelsene er normale, jeg har str S i den svare og M i den rosa.


Jeg har tidligere vært skeptisk til better bodies klær, og tenkt at dette var kun for de aller største og sterkeste jentene på gymmet. Vel det er det absolutt ikke, og jeg liker klærne veldig godt. Hva synes dere?

Nå som det er fraktfritt hos PF, kan jeg jo tipse dere om noen andre favoritter. Proteinpulveret jeg bruker i proteinkaffen min finner dere HER. Jeg har både melkesjokolade og vaniljesmak. Sjokoladen bruker jeg i proteinkaffe, og vaniljen bruker jeg i havregrøten og i cottage cheesen. mmmm 🙂 Ellers er fettsprayen helt super! Man kan tilsette måltidet sitt flere hundre kalorier ved å bruke store mengder olje. Jeg bruker alltid denne fettsprayen når jeg steker. Den setter ingen smak på maten, og tilfører kun 1 kcal pr spray.

Nå må jeg logge av dataen her, hvis ikke kommer jeg bare til å bestille enda mer. Hihi. Jeg har en haug av julegavetips på lur, så følg med de neste dagene! Ha en herlig onsdagskveld!

Smiiiil Maren

sponset

23 kommentarer

Siste innlegg