Mandagstrening og Supernature!

Dagens trenings ble en liten kondisjonsøkt på tredemøllen samme med skjønne Lina. Jeg følte ikke for en tung styrkeøkt i dag, og tok derfor heller en liten tur på mølla. Det føltes godt å få svettet ut litt og ikke kjøre kroppen helt i kjelleren. Jeg har blitt flinkere til å gi meg på topp, og dra fra trening mens det fremdeles er overskudd igjen i kroppen. Herlig! Det er etter slike økter jeg føler at jeg får masse energi av å trene. Det er på slike økter jeg føler at kroppen fungerer og at ting stemmer.

Etter trening ble det en tur innom matbutikkem hvor vi hamstret masse deilig mat. På min handleliste stod blandt annet:

  • Kylling, karbonadeig, egg
  • Cottage cheese, skyr, yogurt, kesam
  • Epler, pærer, klementimer og bananer
  • brokkoli, paprika, salat, agurk, løk
  • Ris, speltlomper og poteter
  • Pepsi max

Jeg var også på en liten tur innom Supernature. Det begynte å bli skremmende tomt i skapene mine, og jeg trengte påfyll av det meste. Nå har jeg fylt godt opp, og det føles fantastisk. Nå kan jeg gå vinteren i møte og vite at jeg har gjort alt for at imunforsvaret mitt skal være på topp! AFA-algen, Cvitaminer, Chlorella, rødalger og kålchips (selvfølgelig) ble med meg hjem i dag.

Nå får jeg straks besøk, og ser frem til en koskveld på sofaen med film og hyggelig selskap. Håper uken deres har startet på best mulig måte:)

Smiiil Maren

19 kommentarer
    1. Flink du er som er såpass kjent med kroppen din 🙂 Deilig å kunne variere litt mellom styrke og cardio, og hva er ikke bedre med cardio med ei annen?! Da går jo tiden så mye fortere, ihvertfall ved gange. 🙂
      Kan jeg spørre hva du bruker de ulike glassen i/til?

    2. lurte på en liten ting. Jeg vil få en strammere kropp, og må derfor trene styrketrening. Dette gjør jeg 4 ganger i uka. Jeg liker veldig godt å løpe på tredemølle, men når kan jeg gjøre dette? Har lest diverse plasser at jeg ikke burde løpe fordi det ødelegger for styrketreningen?

    3. emiliemolsen: AFA og chlorella for energi, overskudd og generell velvære.
      Rød alge og Cvitamin for imunforsvaret og generelt styrke kroppens indre funksjoner. 😀

    4. Hei! 🙂
      Du har reklamert for Zalando.no, hvor lang tid tar det før du får varene dine?
      Jeg har ventet i nesten to uker nå, og sendt epost til dem men får ikke svar…

    5. Hei!
      Hvordan er det egentlig å drikke pepsi max? Er det veldig usunt, eller går det greit å drikke det på ukedager også? Drikker litt pepsi max, så hadde vært greit å få svar på dette av noen som har peiling. Hvordan er det i forhold til aspartam osv?
      Stå på! 🙂

    6. Hei.
      Har slitt med virus og forkjølelse (og treningsforbud) en stund. Jeg har derfor tatt deg på ordet og lagt inn bestilling på super-nature. Men, jeg ser at den Afa-algen kommer i pulverform.. Hvordan tar du den? Ha i shake eller bare blande i vann? Klør meg litt i hodet og håper du kan hjelpe:)
      Gleder meg til pakken kommer, og til å bli frisk og komme meg på trening igjen!!

    7. Mia: jeg driker pepsi max med den beste samvittighet, i ukedagene også! Jeg røyker ikke, og jeg drikker ikke så da tenker jeg at noen svakheter skal vi da alle ha. min er nok pepsimax. Jeg har ikke merket noen problemer omkring dette, og fortsetter dermed med pepsi maxen min jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg