Mammabesøk

God morgen solstråler

 Jeg har min skjønne mamma på besøk, og vi hadde en utrolig hyggelig dag sammen i går. Etter alt i leiligheten av fikset (takket være min fantastisk flinke pappa) satt han seg i bilen til Kr.sand, mens mamma og meg tok turen ned mot Tjuvholmen. Atrup Fearnley museet stod på planen. Det begynte så smått å skumre mens vi gikk nedover, og det ble magisk og fin stemning. Vi ruslet rundt på museet i en times tid, og koste oss virkelig. Det var utorlig mye spesielt på denne utstillingen, og jeg ble rimelig overrasket et par ganger kan du si. Det kan nesten ikke forklares, jeg anbefaler dere som er i Oslo til å ta en tur innom, for oss var det en spesiell, sær og fin opplevelse.


Vel hjemme kokkelerte jeg frem middag til oss. På menyen stod spicy kylling, vaniljeris, løk/sopp mix og dampede grønnsaker. etter maten krøp vi opp under pleddet i sofaen og kjørte i gang med twilightmaraton. Det er så herlig med slike kvalitetskvelder med noen du er glad i. Jeg storkoste meg:)


Nå er min skjøne mamma sendt avgårde på kurs, og jeg skal jobbe et par timer før jeg skal ned å møte henne igjen og mer hygge venter. Jeg koser meg så med besøk, og ser frem til denne dagen:) Jeg vil prøve å få inn en liten treningsøkt også, men jeg får se hva jeg rekker. Hvis det står mellom en treningsøkt eller tid med min kjære, da er det ingen tvil om at treningen må vike. Nå må det jobbes litt her, jeg ønsker dere en super mandag kjære lesere. Som jeg alltid ser, det er du som bestemmer hvordan dagen din skal bli, så ta et valg om at den skal bli bra, og gjør noe hyggelig for deg selv eller noen du er glad i. Ofte er det ikke mer enn en deilig kopp kaffe, eller et smil som skal til 🙂

Maren

7 kommentarer

Siste innlegg