Fredagshygge

Fredagsøkten ble sprintintervaller. Jeg trener lite kondisjon for tiden, men intervallene mine. De holder jeg fast ved. 30/30 er min favoritt, og jeg ser stjerner og planeter på de siste intervallene. Det er brutalt mens det holder på, og fantastisk godt etterpå. Slik gjennomfører jeg mine intervaller:

  • 10 minutter powerwalk
  • 30 sekunder full spurt
  • 30 sekunder hvile (hopper av på sidene av tredemøllen)
  • Totalt kjører jeg 10 spurter
  • 5 minutter rolig gange som avslutning

Etter løpetuen ventet en deilig lunsj. Jeg har klart å bli en racer på planlegging, og hadde også i dag med meg ferdig matpakke som inneholdt krydret kylling, cashew nøtter, kokosmelk, brokkoli og ris. Jeg kuttet også en banan i biter og hadde dem over. Inn i microen i 1-2 minutter og vips, en varm og fristende lunsj. Mmmm 🙂


Nå har fredagsroen har senket seg over leiligheten. Levende lys, Norske talenter og deilig fredagsmat (les: absolutt ikke kylling og grønnsaker, hihi) Guri så godt det er med helg! Vi har også vært å leid den siste av Twilight filmene, og skal kose oss med den i kveld. Neste uke blir det selvfølgelig den aller nyeste Twilight på kino. Stor stas! Er det noen av dere som har sett den allerede? Hva synes dere?

Nyyt fredagskvelden, og kos dere litt ekstra! Det er jo helg:)

Stort smiiil fra Maren

15 kommentarer
    1. Hei! Elsker bloggen din, den er veldig inspirerende. Jeg elsker trening, men her jeg bor har jeg ikke tilgang til treningssenter, derfor lurte jeg på om du kunne skrive et blogginnlegg med tips til hjemmetrening? Jeg har tredemølle hjemme som jeg bruker, men jeg tenke mest på styrkeøvelser og slikt? 🙂

    2. Hei Maren! Tusen takk for en fantastisk blogg! du er kjempeinspirerende og ser absolutt råbra ut!! Du sier “vi” her… Har du en samboer, eller bor du alene i den nye leiligheten? Grattis med leilighet forresten! 🙂

    3. Hei:)
      Kunne du skrevet et innlegg om de forskjellige treningsskoene dine? Eller om det er noen spesielle sko du anbefaler.
      Blir utrolig inspirert av bloggen din:) Og du ser jo helt utrolig ut!

    4. Jeg har også store planer om å se twilight neste uke, håper den er bra:D
      Du er til stor inspirasjon forresten! Ha en strålende fin helg!:D

    5. Kunne du være så snill å skrive litt mer utdypende om periodisering? Virker veldig lurt og gir virkelig mening, men skulle gjerne visst mer om det.. Hadde vært supert:)

    6. selvfølgelig har jeg sett breaking dawn part 2 😉 2 ganger til og med… trist at det er den siste filmen i grunn. Gled deg 🙂
      Jeg blir inspirert av bloggen din, har begynt å trene jeg også. bedre sent enn aldri, er det ikke det de sier 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg