En finfin torsdag!

Denne dagen startet på best mulig måte hos skjønne Grete på Beth’s beauty avd Frogner. Det er så deilig å komme inn på Beth’s beauty, det er en spesiell og deilig stemning der. Grete er min faste hudpleier, og hun er bare så dyktig! Jeg har aldri vært så fornøyd med brynene før, Grete har faktisk klart å gi dem et løft som gjør at hele ansiktet ser mye friskere og velstelt ut. Jeg har testet ut flere ulike hudpleiere i Oslo, og nå har jeg endelig funnet min favoritt. Grete skal jeg aldri bytte bort fra. Frokosten i dag ble inntatt i farta før første kunde. Enkelt og greit cottage cheese med kokosmelk, kanel, stevia vanilla og bær.

Etter en deilig time hos Grete ventet fem intensive timer på jobb. Jeg liker når PTtimene går slag i slag, da fyker timene avgårde og jeg storkoser meg. I dag var det mange nye rekorder bland kundene mine og jeg er så imponert over prestasjonene og innsatsviljen. Det er helt enormt hvor ivrige og full av ståpå-vilje hos kundene mine. Jeg er stolt av hver og en av dem! Det ble en liten treningsøkt på meg også i dag sammen med Sofie og Elizabeth på Sats Sjølyst.

Bryst og skuldre stod på planen, og slik så dagens økt ut:

  • Brystpress incline
  • Flies med hantler
  • Flies i kabel
  • Sidehev
  • Sixways
  • Bakside skulder

En god økt som ble avsluttet med kos i resepsjonen. Det er viktig med påfyll eller trening, og i dag ble det sjokoladeshake og epler. På bussen på vei hjem ble det også et par riskaker, før jeg kom meg hjem og fikk laget middag. Jeg var lite fantasifull i dag, og det ble kylling, koskosris, banan og grønnsaker i dag også. Enkelt, sunt og veldig godt. Nå skal jeg synke ned i sofaen og kose meg med en god film. I morgen blir en lang, men spennende dag. Oppstart med tre nye kunder og en spennende utfordring min egen del venter senere. Jeg oppdaterer dere på dette i morgen kveld.

Nyt torsdagskvelden hjerter – snart helg!!

Smiiiil Maren

 

15 kommentarer
    1. Det høres helt herlig ut med kokosris, men jeg lurer på hvordan du tilbereder den? Tenkte det var greit å høre med deg først, før jeg går igang med kokkeleringen 🙂

    2. Jeg var også på Beths Beauty i dag og fikset neglene – det er så koselig der! 🙂
      Håper du får en fin kveld vakre <3 Ser at du drar hjemover imorgen, så jentekvelden tar vi en annen dag når det passer. Kos deg masse hjemme, det fortjener du 🙂 Stor klem

    3. Ingrid: nei, men har merket at jeg er mindre oppblåst nå som jeg kun spiser det en gang om dagen. Ofte kan det gå et par dager helt uten også 🙂

    4. Hei Maren! Jeg lurer på om du lager kostholdplan ? Altså jeg bor ikke i Oslo men skulle gjerne ha hjelp av deg med trening og kosthold. Så er det mulig å sende formbilder til deg ? Fordi du kan vel ikke lage en kostholdplan uten å vite hvordan jeg ser ut og hva jeg vil oppnå. Håper du svarer meg!! I really need help !!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg