Fantastiske nyheter!

Goood morgen 🙂

Det er livsfarlig for meg å ha treningsfridag og et par timer fri mellom Ptkunder. Det resulterer kjapt i nettshopping, og nå som jeg har oppdaget Zalando blir det enda oftere. I dag kom jeg over noen fantastiske treningsklær som jeg bare må dele med dere. Det er jo ikke sikkert dere har samme smak som meg i treningklær, men hva synes dere om mine funn? Klikk på bildene for å komme til klærne:

Jeg tror jeg må klikke meg hjem et par av disse, jeg skal bare bruke litt tid på å finne grunn til at jeg har fortjent nye treningsklær. Hmm. Vel, jeg klart jo pull-ups, DET kvalifiserer vel til en ny treningstopp eller tights sant? *smile*

Maren

af.link



18 kommentarer
    1. Kjempe fine treningsklær! Var inne å bestilte på den nettsiden for ikke så lenge siden, å da plukket jeg faktisk ut den rosa “hettegenseren”, synes den var kjempe fin!
      Ha en fin dag, fine deg <3

    2. Hei Maren! Jeg lurer på om du lager kostholdplan ? Altså jeg bor ikke i Oslo men skulle gjerne ha hjelp av deg med trening og kosthold. Så er det mulig å sende formbilder til deg ? Fordi du kan vel ikke lage en kostholdplan uten å vite hvordan jeg ser ut og hva jeg vil oppnå. Håper du svarer meg!! I need really help !!!!!!!

    3. Digger(!!) 2XU tightsen! Og alt det andre. Jeg synes du fortene iallfall ett av de plaggene 😉 Du er så flink og inspirerende. Du gir så mye til leserne dine. Elsker å lese bloggen din hver dag. 🙂
      Ønsker deg en finfin dag!
      Beste hilsen

    4. hei
      ser at mange blogere anbefaler zalando. De har bra utvalg ja. Men det man burde få med seg er at zalando bruker ca 1,5 måneder på å returnere pengene på returnerte klær. I og med at man må betale på forhånd der vil det si at de har enormt mye penger på konto de får renter på. Å holde på på den måten er noe de tjener MYE penger på. Siden de er registert i Tyskland er det lite man kan gjøre får å få det til å gå fortere.
      Du å andre blogere burde ta med det i betraktningen før dere anbefaler zalando.

    5. Anbefaler tightsen fra 2XU. Den er nyyyyydelig å trene i. Innbiller meg at jeg yter det lille ekstra i kule treningsklær:)
      I tillegg til 2XU er Better Bodies den store favoritten her.
      Takk for trenings-og kostholdstips:)

    6. Ja, det kvalifiserer helt klart til ny tights! 2xu-tightsen var dødsfin! Og grattis, så utrolig morsomt at du klarte målet ditt – og så fire stykker i slengen da. Imponert!
      Hvordan har du egentlig trent spesifikt på pull-ups? En ting er generell styrke i rygg og overkropp, men har du hovedsakelig brukt strikken i den mer spesifikke treningen? Eller har du også trent f.eks på å senke deg gradvis ned fra øverste posisjon i pull-ups øvelsen. Hvis du skjønner hva jeg mener… 🙂 Jeg har ikke strikk, men veksler mellom slike senke ned-øvelser og en sånn maskin hvor man får litt hjelp via et sete man har knærne på. Er nede på 10 kg hjelpevekt nå, men føler fortsatt det er et stykke igjen til jeg klarer det helt uhjulpet. Nysgjerrig på hvordan du har trent dette! Jeg har egentlig satt meg som mål å klare det før jul 🙂

    7. hmmm. ser at min kritik av zalando ikke ble publisert. Er du sponset av zalando så du ikke kan publiserere negativ omtale av dem? der mistet du en leser.

    8. Anonym: Innlegget hadde mange kommentarer, og jeg hadde rett og slett ikke fått godkjent alle! beklager. Selvfølgelig skal ikke kun positive kommentarer få komme frem. Alle har rett til en mening:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg