Morgenstund og planlegging!

12 timer søvn var det som skulle til for at denne jenta kom seg på beina igjen! Denne helgen har tydeligvis tatt på, og jeg priser meg lykkelig for at jeg var litt smart og la inn første PTkunde kl 11 i dag, slik at jeg hadde muligheten til å sove ut, og starte dagen på en rolig måte. Jeg sov som sagt i underkant av tolv timer i natt, og hadde en god gammeldags morgenstund i dag morges. Grunnen til at jeg skriver god gammeldags, er fordi dette er noe jeg gjorde så og si hver enest emorgen tidligere. Dere som har lest bloggen en stund vet at litt egentid på morgenen er noe av det beste jeg vet, og jeg hadde morgenstund med kaffe, frokost og God morgen Norge så og si hver morgen. Nå ser dagene mine litt anderledes ut og jeg har ikke mulighet til dette så ofte lenger. I dag tok jeg meg derimot tid til det, og koste meg veldig med pledd, proteinkaffe og God morgen Norge.

Nå sitter jeg på jobb og har en liten pause mellom to kunder. I dag blir det en lang dag på jobb, og da er det viktig med plnalegging. Jeg har sagt det mange ganger før, men jeg maser om det igjen. Dersom du vil ha resultater med treningen din, så må du spise bra mat og nok mat – det krever planlegging! Jeg stod i går kveld å stekte opp masse kylling og kokte et lass av ris slik at kjøleskapet er fullt av ferdige bokser med dette.

Når jeg da skulle lage matpakker i dag så var det bare å slenge ferdig kokt ris og ferdig sekt kylling + litt grønnsaker i en boks, og vips, den deilige lunsjen. På jobb slenger jeg boksen i microen og krydrer litt, og dermed får jeg et varmt, smakfult og næringsrikt måltid på jobb. Så enkelt og så smart. Det er ved å bruke den lille halvtimen det tar å steke opp en god porsjon kylling og koke opp en god gryte med ris. Du vil være så takknemlig for det når du sitter der på jobb/skole og nyter din varme deilige lunsj.

Nå står neste kunde å venter her! Ha en deilig mandag fine dere, og husk – planlegging er nøkkelen til suksess!

Smiiiil Maren

27 kommentarer

Siste innlegg