Mandagshygge!

Jeg koser meg så i mitt lille krypin, det er så deilig å ha noe som er bare mitt. I dag startet jeg dagen med en times Maren-tid. Jeg lagde meg kaffe, leste den nyeste utgaven av Iform og så på god morgen Norge. Varmt og lunt i leiligheten, blåst og kaldt ute. *hverdagslykke* Jeg har lært meg å kose meg i eget selskap, og er ikke avhengi av å ha masse mennesker rundt meg for å trives. Selvfølgelig må jeg ha min dose sosialstimuli, men det er godt å kjenne at man kan kose seg alene også.



I dag begynner jeg sent på jobb, og har en treningsavtale etter jobb igjen. Jeg kjørte ben i går, så i dag er det overkroppen som står for tur. (Legger ut økten til dere i kveld). Dette betyr  altså at jeg har fri helt frem til kl 15. Luksus! Nå sitter jeg på fantastiske FRESKO hvor jeg nå koser meg med kaffe, en herlig very berry-shake og bloggen. Det er godt med slike dager innimellom, spesielt etter en fryktelig hektisk flytteperiode er det godt å starte uken litt rolig.


Jeg har brukt et par timer på morgenen til å lese gjennom en hel haug av gamle kommentarer for å se hva som går igjen av spørsmål og hva dere ønsker å lese om her inne. Det gav meg masse inspirasjon til å blogge, og jeg har allerede forhåndskrevet et par godbiter til dere som postes litt senere. Nå skal jeg bestille meg en ny kaffe og fordype meg ned i neste magasin.

Ønsker dere en magisk mandag 🙂

Maren

17 kommentarer
    1. Nysgjerrige meg lurer på hvor stor leiligheten din er. Du sier liten, men hvor liten er liten :p
      Jeg har bodd mange steder, både i ett diiiigert hus bare meg, schæfer’n og katten, men også bodd på 35 kvm med dyrene. Jeg må si jeg trivdes bedre på 35 kvm enn i det digre huset med to stuer, 5 soverom, innredet kjeller osv..
      Har ikke sagt det før så jeg sier det nå, Gratulere med leilighet 😀

    2. Hørtes veldig deilig ut! Og gratulerer med ny leilighet! Hvor blir det av den skulder økta du skulle filme til oss?;)

    3. Det er så deilig å titte innnom bloggen din, her er alltid så god stemning. 🙂 Enig med deg, eg storkoser meg ofte aleine, med stearinlys, kaffe og eit blad eller bok. Det er inmari deilig innimellom, sjølv om eg også må ha min dose med sosialt stimuli 🙂

    4. Hei Maren!
      Kom over bloggen din litt tilfeldig for noen uker siden, og siden har jeg blitt fast leser. Det virker som du er en jente med bein i nesa, og jeg synes det er artig å lese hvordan du trener. -Drit i andres meninger, så lenge vi trener og er sunne så er det ingenting å klage på!
      Har gått ned 20 kg siden februar gjennom endring av kosthold og trening, nå er det litt lite motivasjon, men bloggen din er med på å inspirere meg til å holde meg hvor vekta skal være. Hadde aldri trodd at jeg ville bli en “sånn treningsperson”, men livskvaliteten og energien er jo helt på topp! Fortsett å blogge, så fortsetter du å motivere meg og =)
      Stå på!
      Charlotte

    5. Silje: Gva eog interiørhuset i Søgne (like utenfor Kristiansand) Min nydelige veninne driver en fantastisk interiørbutikk der, så og si alt interiør jeg har er fra hennes nydelige butikk. De har en facebookside og er på instagram. sjekk den ut 🙂 gave og interiørhuset heter butikken

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg