Første natt i ny leilighet

Nå er jeg tilbake i Oslo, og på plass i ny leilighet. Jeg er på plass, men alt annet er langt i fra på plass. Det står fremdeles uåpnede kasser og ikea i flatpakker rundt omkring. Mitt første måltid i leiligheten ble derfor inntatt i sengen. Godt jeg har en stor og god seng Sushi i senga er absolutt ikke feil.

I dag blir det mer utpakking, sette sammen ikea og kjøpe det siste jeg mangler. Resten av helgen går nok med til å rydde og fikse her. Det er jammen litt av en jobb å flytte. Min trofaste følgesvenn Nespressomaskinen var noe av det første som kom på plass, flyttesjau uten tilgang på god kaffe hadde vært krise.

Nå får alle dere sporty lesere trene litt ekstra for meg, her blir det nemlig treningsfri på fjerde dagen. Livet skjer som de sier, og noen ganger blir trening satt i andre rekke. Jeg kjenner likevel at det kribler i kroppen etter å komme i gang igjen, og jeg gleder meg veldig til en kanon økt på mandagen.

Jeg ønsker dere en fantastisk fin helg, og tusen takk for alle gode tanker og ord i går – de kom godt med <3

Smil fra Maren

7 kommentarer
    1. passer du ekstra på kosten de dagene du ikke trener, eller spiser du det samme? Vil forresten to “kosedager” i uka føre til at jeg vil legge på meg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg