Coffee saves the day!

Tittter raskt innom dere i dag for å si god morgen og ønske dere en fantastisk onsdag. Halveis i uken, og snart helg! I dag skal jeg putte alt jeg eier og har i esker, og gjøre klar for den store flyttedagen som er allerede I MORGEN!!! *lykkehyl* Tenk at i morgen flytter jeg inn i min lille drøm av en leilighet. Jeg gleder meg til å vise dere bilder av mitt lille krypinn. Før pakkingen kan begynne så venter et par timer på jobb, en tur til flinkeste Nattaya Negldesigne for nye negler, og et veldig spennende bloggrelatert møte i ettermiddag. Det betyr at det nok blir pakking langt utover natten på meg. Jeg fikk mange gode tips fra dere forrige gang jeg nevnte innredning og interiør her på bloggen, dere kom med fine tips til interiørblogger. Nå vil jeg gjerne ha deres hjelp igjen. Hva er din favoritt interiørbutikk ? Enten butikk eller nettbutikk.

Dagen i dag startet så alt for tidlig, og det ble ikke tid til morgenhygge med kaffe, tente lys og god morgen Norge, da er det godt at man kan ta kaffen med seg! På slike trøtte dager blir jeg reddet av min fine nespressomaskin (her snakker vi trippelespresso) og to-go koppen min. Her har dere den trøtte usminkede sannheten, man kan ikke bare ha bilder hvor man tar seg best mulig ut på bloggen, viktig å vise alle sider. Så her har dere meg, alt for tidlig på morgenen, og med tidenes morratryne. Hoho! Nå må jeg løpe videre. Ha en finfin onsdag kjære dere, og jeg minner igjen om at det er DU som bestemmer hvordan denne dagen blir. Bestemt deg for at denne onsdagen skal bli lys og positiv. Si noe hyggelig til noen du setter pris på, send en koselig sms, smil til en kollega eller inviter noen på en kaffe. Det skal så lite til 🙂

Smiiiil Maren

18 kommentarer
    1. Så fantastisk du er! Jeg får så utrolig mye positiv energi av å lese bloggen din! I dag skal jeg bare en time på skolen, og kan nesten ikke vente til den er fredig, for da skal jeg på PT-time! Kjenner jeg gleder meg til å trene i det fine vinterværet.
      Gleder meg forresten til å se den nye leiligheten!

    2. Så spennende! Vi flytter selv i dag, inn i vår første kjøpe bolig, et enderekkehus 😀 Gleder meg SÅNN! (men fysj så mye jobb det er å pakke!)

    3. Hei Maren!
      Så spennende med flytting!! Sjekk ut Sofiesvilla.no, hviit, designmix i Drøbak.. Rålekre bilder av deg i forrige innlegg!
      Hilsen Anja

    4. Så spennende med flytting! Jeg flyttet i sommer, og da var jeg hos disse butikkene og fant mye fint (både dyrt og billig):
      – LIVING (her finner du alt, se spesielt på produktene fra InHouse, de er billige da det er deres eget “merke”)
      – Home & Cottage
      – Åhlens
      – Kremmerhuset
      – IKEA
      – Ting (http://www.ting.no/)
      Ha en god dag 🙂

    5. Heii, dette kommer kanskje litt ut av det blå…men jeg lurte på hvor mange timer styrke i uka må man ha for å kunne bygge opp muskler, og hvor mange minutter/timer om dagen, og hvor dager i uken skal man trene? 🙂

    6. Hei Maren! Hvor mye koster 1 time med pt? Tenkte å starte å trene med pt 2 ganger i uken. Har du fullt opp? Også lurer jeg på om du da setter opp ett trenings opplegg å kosholds plan sånn uten om når man trener med deg`. Målet er å gå ned 10 kg til sommeren 🙂

    7. – Kremmerhuset (også nettbutikken kremmerhuset.no)
      – Feel (Ganske lik Kremmerhuset, men jeg personlig liker butikken Feel enda litt bedre!)
      Det er de butikkene jeg pleier å handle i når jeg skal ha noe fint til leiligheten min. Men når jeg skal handle møbler, hyller etc. så er IKEA en klar favoritt. Og så kommer Skeidar, selvfølgelig! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg