Lunsjtips: Omelett i wrap!

God morgen solstråler 🙂

Jeg er på plass på det blide sørland, og sitter i skrivende stund å drikker kaffe og skravler med familien. Hjemme her er det kjøkkenet som er huset midtpunkt med peis, deilige sofaer og det stort bord alle kan samles rundt. Det er så godt å være hjemme:) Jeg skal straks avgårde å handle inn litt ekstra god lunsj til oss, før jeg skal ned å titte litt i sentrum. Planen for dagen er rett og slett bare å kose meg.


I går hadde jeg kun en time fra jeg var ferdig på jobb til jeg måtte hoppe på flytoget, på den timen skulle jeg rekke å pakke, lage og spise middag. Det måtte med andre ord gå kjapt! Etter en rask titt i skapene fant jeg ut at det måtte bli omelett. Det så ført ut til å bli en kjip standard omelett, men underveis i kokkeleringen fant jeg jammen en og annen godsak og resultatet ble slett ikke værst. Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle dette, men jeg endte vel opp med at Omelett-wrap eller Kebab-omelett var passende navn. Godt, sunt og enkelt var der hvertfall. Et godt tips til mat i farta.


Nå er det på tide å komme seg avgårde her, mer fra meg senere. NYT fredagen og god helg.

Smiiil Maren

 

7 kommentarer

Siste innlegg