Sørlandshelg

Nå sitter jeg å huttrer på jobb, og prøver å motivere meg selv til en liten treningsøkt mellom Ptkundene! Det er ikke bare bare å skulle kjøre i gang med en økt når hele kroppen føles som en istapp, og energien er på null. *klage, klage* Gradestikken viste minus 1 og det var helt mørkt ute når jeg syklet avgårde til jobb i dag morges. Det er ikke til å komme unna, vinteren er på vei!

Nå må jeg smile, for akkurat i det jeg skrev den forrige setningen så kom min nydelige SATSkollega Johan inn døren til kontoret, med en stor kopp rykende varm kaffe til meg. Det kunne faktisk ikke passet bedre. Tusen takk søte du! Så nå er ting straks bedre, jeg kjenner at varmen brer seg i kroppen, og får et lite kick fra koffeinet i kaffen. Kanskje det blir en treningsøkt likevel? Det står Rygg på planen i dag, og det er jo min favoritt muskelgruppe, men jeg har inngått en avtale med meg selv på at hvis hele kroppen sier nei, så skal jeg ikke presse gjennom en treningsøkt. Jeg trener som sagt på lyst og overskudd, og en hviledag innimellom har aldri skadet noen. Det kan faktisk bare være positivt med en liten restitusjonsdag.


Etter jobb i dag, skal jeg hjem å pakke kofferten. Jeg flyr hjem til det deilige sørlandet i kveld, og skal tilbringe hele helgen sammen med nære og kjære. Det er flere grunner til at jeg plutselig skal hjem, og jeg føler ikke at det er rett å utdype noe videre om dette på bloggen da det ikke anngår meg eller min nærmeste familie direkte. Uansett så er det behov for meg hjemme, og da stiller man selvfølgelig opp<3. Jeg ser frem til fine dager med gode venner, cafekos, tur i skogen, familiekvalitetstid, interiørinspirasjon til den nye leiligheten, peishygge, gode middager, gode samtaler, et langt varmt bad, og sove i min deilige seng! Det blir en helt med fokus på nærhet, familie og kvalitetstid.

Helt til slutt vil jeg tipse dere om Jakkeuke på Get-inspired. Min deilige Röhnisch-parkas er fra Get-inspired, og den er perfekt nå som kulden og ruskeværet har satt inn for fullt. Sjekk ut tilbudene på jakkeuken HER.

Nå skal jeg jobbe litt videre her. Mer fra denne kanten senere.

Smiiil Maren

10 kommentarer
    1. Jeg er helt ny leser av bloggen din. Fant bloggen din i går 🙂
      Du ser fantastisk ut,jeg begynte og trene igjen for 4 uker siden. Da var det 12 år siden sist jeg virkelg trente :/ Så man kan vel si at jeg er helt ny i faget igjen LER . Jeg har ett stort ønske om å komme meg tilbake til der jeg engang var,men vet det vil ta tid. Du er en stor Inspirasjon.
      Ønsker deg en kjempe fin helg,med familien …
      Å stå på du ser fantastisk ut og du er utrolig søt..
      Smilet ditt kan varme hvem som helst..
      Så ta og kikk deg i speilet og smil stort til deg selv . Å du vil bli varm hehe….
      Stor hilsen fra din nye leser Monica 😀

    2. Snilt av Johan! Merke uten tvil at vinteren er på vei, krysser bare fingrene for at jeg ikke får snø på oppkjøringa mi, selv om det ser farlig realistisk ut…
      Ha en fin dag:)

    3. Prøvde ut den énarms-roingen du la ut video av her en dagen i dag. Kjempebra øvelse!!! Ville bare si at jeg sjekker innom bloggen din hver dag, du er en stor inspirasjon 🙂 Håper alt går bra med deg! Hilsen Julie (16)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg