Home is where the heart is

Jeg er en bestemt person , jeg er sta og jeg gir meg aldri halveis! I dag ble treningsøkten min avbrutt, og jeg måtte dra fra trening før jeg hadde fullført de siste øvelsene! Da ville vel det mest naturlige være å tenke at ja ja, jeg manglet kun et par øvelser og det ble jo en god treningsøkt likevel. Slik fungerer ikke jeg! Jeg hadde satt meg en mål for denne treningøkten, og et prgram som skulle fullføres. Så da ble løsningen at jeg dro tilbake nå i kveld og fullførte de siste øvelse, pluss litt bonustrening på mage!

Nå sitter jeg blid og fornøyd i sofaen med magen full av taco! På bordet står en duggfrisk pepsi max og en stor skål med frukt. På tv’en i bakgrunnen surrer et av mine favorittprogrammer og jeg kjenner at skuldrene senkes. Det er godt med slike kvelder hvor du vet at du har fått unna det du hadde på planen, du har fått deg en god middag og kan bare nyte resten av kvelden.

Jeg koser meg med å titte på ulike interiørsider for inspirasjon til min nye leilighet. vanligvis så leser jeg for det meste trenings og matblogger, men det finnes jo utrolig mange spennende interiørblogger der ute! Kanskje noen av dere har noen tips til inspirerende interiørblogger? Det er en bitteliten leilighet, men den er helt ny og lys, med rene linjer og mye luft! Akkurat slik jeg liker det. Den er som sagt ikke stor, men den er helt meg. Det er overtagelse allerede neste måned, og det betyr at innen to uker er jeg på plass i mitt nye hjem. *lykke*


Jeg synes det er enormt viktig at stedet jeg bor føles godt, at det føles som et sted det er godt å komme til, et hjem. Ikke bare for meg, men jeg ønsker også at de som kommer på besøk til meg skal føle at det er et koselig sted å komme til, og et sted de føler at de er velkommne og kan slappe helt av. det er en slik lun atmosfære jeg ønsker å skape i den nye leiligehten.

Smiiil Maren

 

15 kommentarer
    1. Haha, der er vi nok like. Skal eg løpe 10 inetrvaller så er alt ødlagt om eg bare løpe 9 pga skade eller syre… det var det som var verst med friidretten, at man pressa seg heil tpå grensa heile tida og av og til ikkje klarte å fullføre. Men det er en god egenskap! Vi sluttar ikkje når vi er sliten, vi slutar når vi er ferdig! Basta 🙂 Det blir nok ei flott elilighet, liker og mykej lys og luft! Duse fargar og ei blanding av chabby chic, fransk landstil og moderne og stilreint 🙂

    2. Det er koselig å bruke lørdagen til å gå og titte i interiørbutikker for inspirasjon 🙂 liker høst, da er tempo litt lavere 🙂

    3. Du er jo et råskinn!!
      Jeg prøver å trene ofte og variert. Målet er jo å få en stram mage lignende din 😛 Lurer bare på om du alltid har vært en jente med “lav” fettprosent eller har det vært en lang prosess.
      Jeg vet det ikke skjer over natten, men men…

    4. I dag greide jeg å komme meg ut på en hard joggetur etter lesing på din blogg <3
      Men lurer litt på, hva spiser du før du skal trene (hvor lenge før) og hva spiser du etter?
      Tar du styrke og kondis i lag?

    5. OMG! Jeg vil ha magen din, hahah. Lekkert! Stå på, du er en inspirasjon for mange 😉 Kule dama!!
      -NA, nymfoman sexblogger

    6. HERLIG! Jeg er heller ikke den som gir meg halvveis, det er en GOD egenskap, eller hur?:)
      Deilig å sette seg ned i sofaen og kjenne på det at man har vært produktiv og virkelig fått noe ut av dagen, love it!! Du er virkelig en inspirasjon jente, jeg DIGGER deg, du er jo så flott:) Ja takk til magen din btw!
      Jeg pleier å lese denne: http://svenngaarden.blogspot.no/
      Sjekk den ut da:)
      Ha en fantastisk dag!!

    7. Gratulerer med egen leilighet!! 🙂
      Jeg har også akkurat kjøpt og flyttet inn i min første egne leilighet og har begynt å snuse på interiørbloggverden. De fleste bloggerne har jo store hus, men er jo inspirerende for det.
      Liker godt villapaprika.no (som akkurat har flyttet inn i nytt hus) og villavonkrogh.com. Og denne har jeg akkurat oppdaget: http://degodeting.blogspot.no/

    8. Duggfrisk pepsimax hørtes heeelt fortryllende ut! NAM! Kos deg!
      Mye fine bilder:-) Åårh så mye fint interiør…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg