En Fresk(o) tur i regnet!

Turen med Karoline og Charlie ble en frisk opplevelse da det regnet og blåste om hverandre. Ordentlig høstvær med andre ord. Jeg er litt små rar i formen for tiden. Jeg våknet med litt sår hals, og har sikkert nyst 30 ganger i dag. Jeg kom på at jeg hadde hørt at FRESKO på Frogner har begynt å selge ingefær-shot og det er jo noe av det beste man kan ta for å styrke immunforsvaret. Jeg la derfor turen innom Fresko, og fikk i meg en heftig shot. Den sved skikkelig i halsen, og jeg er overbevist om at den gjorde godt! Den var virkelig sterk, men jeg liker den sterke ingefærsmaken, og synes faktisk den var god. Hvis du er litt små pjusk i formen i disse høstinfluensa tider så anbefaler jeg deg å stikke inneom fresko å ta deg en shot.

Visningen i dag gikk veldig bra, og leiligheten var en liten drøm. Den er virkelig liten, men samtidig veldig meg! Desverre var det mange andre som også synes denne var veldig fin, og jeg er redd det kan bli en drøy budrunde. Jeg krysser fingrene og venter i spenning. Jeg skal på 4 visninger til i løpet av uken, blandt de fire er det spesielt en som virkelig skiller seg ut, og jeg kan nesten ikke vente til jeg får se den i virkeligheten. I kveld er det tv og kos i leiligheten, jeg forsøkte meg på en økt på SATS, men måtte rett og slett avbryte og dra hjem før oppvarmningen var ferdig. Formen er ikke god, og kvalmen ble så intens at jeg fant ut at det beste var å droppe hele treningen. Det er viktig å lytte til kroppen, så da ble det god middag og hygge i leiligheten istede!

Håper helgen har vært bra, og at dere nyter søndagskvelden. Slapp godt av og lad opp til en ny uke, det er hvertfall min plan for kvelden.

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. God bedring, og lykke til med visninger (og forhåpentligvis kjøp!) Når den rette leiligheten kommer, ja da får du den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg