Endelig sofatid!

Dette har vært en helt ufattelig lang dag, og jeg ligger rett ut på sofaen! Jeg startet dagen rundt klokken 06 i dag morges, og kom akkuratt inn døren i leiligheten nå 21.30. Jeg er mild sagt sliten! Det har vært en lang og innholdsrik dag, og takket været store mengder kaffe har jeg holdt ut.

Jeg var først på jobb før jeg dro rett til søte Mette min. Vi koste oss med middag og deilig dessert. I dag stod det laks med deilig tilbehør på menyen og sjokoladekake til dessert. Mmm:) Nå er jeg som sagt vel hjemme, og har akkurat laget meg tidenes største fruktfat med eple, pære, plummer,og nektariner + en stor skål med cottage cheese, vanilje yogurt, bær og nøtter. Jeg har også to store bokser med kålchips på bordet som jeg fikk tak i på supernature i går – endelig er de tilbake i butikk!! *lykke* Viktig å fylle godt på etter en lang dag. Jeg liker å spise litt ekstra mye mat i helgene, og dermed danne et godt overskudd til ukens kommende utfordringer.


I morgen skal jeg på en visning på en leilighet som jeg virkelig virkelig liker. Jeg krysser fingrene for at den er like fin i virkeligheten som på bildene og at det ikke er så fryktelig mange andre som er like interresert i den som jeg er. På tidligere visninger har det vært helt enorm interesse, og budrundene har vært helt sinnsyke! *jeg krysser fingrene*


Planene for kvelden er total hvile, masse god mat og en tidlig kveld. Jeg er ikke vant til å stå opp så fryktelig tidlig på en lørdag, og jeg kjenner at øyelokkene er tunge allerede. Jeg sover utrolig godt for tiden, og jeg tror jeg vet årsaken! For en god stund siden fikk jeg tilsendt en pakke fra Natuteket. Den inneholdt mye spennende, blandt annet et produkt som het Relax-somnia. Den skal virke berloliene og søvnfremmende. Produktet inneholder kun naturlige urter, og helt ærlig så hadde jeg ingen tro på at dette fungerte. Jeg er av den oppfatning at man ikke kan uttale seg om noe før man har testet, så jeg gav Relax-somnia et forsøk over en 2 ukers periode, og vet dere hva, jeg sover som en baby! Helt vidunderlig. Jeg vet ikke hvorfor det funker, jeg vet bare at det funker for meg! Jeg kommer til å fortsette med disse, ikke sjans i havet at jeg vil risikere å miste denne nydelige gode, dype søvnen jeg har nå. Hvis du er nyskjerrig på produktet kan du lese mer HER.

Nå skal jeg se siste del av skal vi danse, og God kveld Norge før sengen venter. Nyt lørdagskvelden:)

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Hei. Hvor mange kalorier ligger du på en vanlig dag sånn ca? På forhånd takk for svar 🙂 Hilsen Pia

    2. God søndagsmorgen!
      Så flink du har vært da, ekstra deilig å sette seg ned når man har fartet rundt hele dagen:)
      Lykke til på visning i dag!
      Ha en flott søndag:)

    3. Takk for tips om Relax-somnia, det er herved bestilt og skal prøves. Jeg er veldig skeptisk til alle sovepreparater som ikke er 100% naturlige, men dette ser ut til å gå godt innafor. Jeg sliter egentlig ikke med søvnen, men simpelthen elsker å sove godt. Det er dessuten ekstra viktig for å holde seg frisk nå i disse mørke tider. Håper jeg får samme erfaring som deg. Ha en fortsatt fin søndag og en fin ny uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg