Frisk morgentur!

Denne dagen blir hektisk, og det går i ett. Jeg vil derfor ikke få tid til trening, så hva er løsningen da? Prioritering! I dag prioriterte jeg bort to timer søvn, til fordel for en frisk joggetur utendørs. Jeg skal innrømme at det fristet lite når vekkerklokken ringte 06.15 og gradestokken viste 0 grader. Opp og stå, på med kaffemaskinen og frem med ullundertøy, lue og votter. To kaffekopper og en liten halvtime senere var jeg ute på tur. Det hadde såvidt begynt å lysne, og en fantastisk soloppgang var det første som møtte meg. Det var i det øyeblikket jeg kjente at dette var så verd det!

Jeg fikk en 45 minutters rolig joggetur, før en stor frokost og dusjen ventet! Akkurat nå er jeg i full gang på jobb (elsker at blogg.no har fått en slik funksjon at man kan skrive innlegg på forhånd, og sette tifspunkt man ønsker at innlegget skal publiseres). Jeg har en relativt kort arbeidsdag, men etter jobb venter to spennende møter. Det ene er jeg ekstra spent på! Mer info om dette kommer.

Det begynner som sagt å bli ordentlig kaldt ute, og jeg var litt optimistisk da jeg syklet avgårde til jobb i går kun iført genser og skjerf. På vei ut tittet jeg innom postkassen, og der lå jammen en hentelapp fra posten. Jeg hadde litt ekstra tid, og syklet derfor innom posten. Der lå en stor lilla pakke fra GET-INSPIRED og ventet på meg. Pakken inneholdt en fantastisk jakke fra Röhnich. Det kunne jo ikke passet bedre! Så jeg tok på meg jakken inne på postkontoret, og syklet storfornøyd videre til jobb!! Jeg skal få tatt noen skikkelige bilder av jakken senere i dag, slik at det kan få sett den ordentlig. Jeg er så fornøyd med den, og den er perfekt for meg da den er lett, og ikke for tykk, men samtidig helt vindttett så jeg ikke fryser når jeg suser avgårde på sykkelen. Se den fantastiske jakken HER.

Jeg håper dere får en magisk helg alle sammen, mer fra denne kanten senere 😉

Smiiiil Maren

sponset

15 kommentarer

Siste innlegg