Godis på en onsdag!

I går tok jeg meg en skikkelig kosedag, rett og slett bare fordi jeg hadde lyst! Nei det var ikke lørdag, ingen hadde bursdag, det var verken ferie eller helligdag – jeg hadde bare lyst på godteri! Hvorfor i all verden skal ikke jeg få spise godteri på en hverdag hvis det er det jeg har lyst på? Jeg er ikke på noen konkurranse diett, jeg skal ikke gå i bikini på en strand på mange mange måneder, og jeg er godt over normalen aktiv. Jeg synes det er så synd at så mange (spesielt jenter) er så utrolig strenge mot seg selv, og synes det er vanskelig å unne seg noe godt, og gjør det kun til nøden hvis det er en spesiell anledning eller en lørdag. I går ble det sørlandschips, yogurtnøtter, dreamis og akins sjokolade/kokos barer. Mmmm! Jeg la ut et bilde av gårdagens godis på Instagram og fikk hele 214 Likes i løpet av kort tid, det er tydelig at flere er enig med meg at litt kos på en hverdag er helt i orden.


Alt med måte, men når man vanligvis har en sunn livsti, trener og spiser bra så forstår jeg ikke hvorfor man ikke skal kunne unne seg litt hygge av og til, uansett hvilken dag det er! La det ikke bli hver dag, alt med måte! Slipp litt opp på tøylene og ikke vær så grusomt strenge mot deg selv! Smil, senk skuldrene og nyt 🙂

Et stort smil til alle mine fine lesere

20 kommentarer
    1. Først av alt: KJEMPE FIN BLOGG! Har ikke vært her så mange ganger, men bare digger denne. Skal bli fast leser, så du kommer til å se mye til meg i kommentarfeltet fremover <3. Bare elsker virkelig at du er så ærlig og ikke prøver å være fake som alle andre. Det er så tragisk at alle skal være helt lik liksom.
      Men du! Jeg har nå en konkurranse, du kan vinne et gavekort på 5000 kroner hos Sta Tour. Har du lyst å bli med? Hadde blitt veldig glad. Hadde også satt STOR pris på om du hadde giddet å dele konkurransen på bloggen og Facebook 😀 !!! TUSEN TAKK PÅ FORHÅND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. Du er et flott forbilde Maren, VIRKELIG!! 🙂
      Du har all lov til å unne deg dette, og forhåpentligvis er det flere som tar det til seg (nettopp pga. deg).

    3. Klart man skal ha lov å kose deg en gang i uka, hvilken dag vær enkelt velger er jo opp til vær og en.
      men deilig er det jo av og til 🙂

    4. Så flink du er! 🙂 Dette innlegget gjorde meg bare til en enda større inspirasjon i mine øyne.
      Det er viktig å kose seg litt innimellom, jeg merker fort at jeg kan komme inn i en tankegang hvor jeg får panikk dersom jeg spiser “ulovlige” ting i ukedagene.
      Men det er jo ikke farlig når man er aktiv og sprek og sunn ellers, som du påpeker! Takk for at du minnet meg på det 🙂
      Ha en fin kveld søte Maren!

    5. Du er utrolig inspirerende og et utrolig godt og sunt forbilde! Det er så riktig at det er lov og kose seg, og det er kjempe bra at du viser dette 🙂

    6. Hei Maren ! Jeg synes det er så flott at du deler dette.. Du er rett og slett en fantastisk jentedame! Jeg er en av de jentene som er utrolig streng med meg selv, unner meg kanskje noe godt engang i måneden og jeg har det ofte kjempe vondt med meg selv. Jeg er så streng at det gjør ofte vondt. Jeg trener mellom 7-12 økter i uken… Jeg er utrolig streng med meg selv, men skulle ønske jeg ikke var det ! Du gir meg motivasjon og du beviser at det er helt greit og unne seg noe godt ! Du er kjempe flott. Stor klem !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg