Spennende dager i vente!

Her sitter en litt forfjamset jente med nesa langt ned i kaffekoppen! Jeg har sovet i nesten 11 timer, og det er nesten et par timer for mye. Klarer ikke helt å våkne. Det var utorlig godt og helt nødvendig å sove ut litt etter en helg med mye på planen. Det var vært en helt fantastisk helg, og jeg har virkelig kost meg. Helgen ble avsluttet med en skikkelig kosekveld hos Mette min. Vi disket opp med middag, fruktskåler, sjokoladebarer, pannekaker og vaniljegrøt. Vanligvis holder jeg meg til en kosedag pr uke, men denne helgen ble et lite unntak.


Mine foreldre var her også en tur i helgen, grunnen til dette er fordi jeg snuser litt på boligmarkedet, og da er det veldig greit å ha med dem på diverse visninger! Jeg må ha verdens snilleste foreldre, som kjører helt fra kristiansand og inn til Oslo for å bli med på visninger. Jeg er utrolig takknemlig! Vi var på mange visninger, og fant en del bra. Så tiden fremover blir spennende:) Det er viktig for meg å bruke tid på denne prosessen. Det er utrolig viktig at leiligheten føles helt rett for meg, og at det er det sted jeg virkelig føler jeg kan trives. Det er ikke bare et sted jeg skal bo, det skal føles som mitt hjem <3

I dag er det mandag, ny uke og nye muligheter! Jeg har helt bevisst lagt inn kunder litt senere i dag, slik at jeg kan starte dagen litt rolig, med kaffe, nyheter på nett og God morgen Norge. Husk at det er helt lov å være litt trøtt på en mandag. Ta deg en ekstra kopp kaffe, og prøv å se på det som en ny og ubrukt uke som kan inneholde så mye bra, istede for å fokusere på at man er litt trøtt. En ting er hvordan man har det, også er det en helt annen ting hvordan man velger å ta det!

Smiiiil Maren

13 kommentarer
    1. Ser ut som du har kost deg i helgen. Deilig å kunne sove litt lenge på en mandag og slappe helt av. Selv ble det ingen lang natt med søvn, disse polakkene begynner jo å banke før klokken har bikket 7..

    2. Takk, Maren!! 🙂 Disse ordene var akkurat det jeg trengte denne mandagsmorgenen! 😀
      Ha en strålende dag, og en herlig uke 🙂
      – Caroline

    3. I helgen var jeg hjemme hos mine foreldre, og det ble myyye sjokolade, smågodt og godsaker, fra fredag til søndag! nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet. Vanligvis liker jeg å ha en utskeielsesdag, men den siste månenden har det blir to lange helger som dette. Hvor mye ødelegger dette? Jeg har ingen ønske om å gå ned i vekt, men trener mye og vil holde fettprosenten min der den er 🙂
      Ha en strålende mandag:)

    4. Super blogg du har Maren,kjekt å følge deg:) Lurer på hva vanilje grøt er for no?Hørtes godt ut:) hvilket proteinpulver vil du anbefale å kjøpe for å ha i bakst,proteinkaffe osv?Jeg har diabetes så et med lite karbohydrater hadde vært toppen!:) takk for inspirasjon i hverdagen,ønsker deg en finfin uke:)

    5. Eline: 3 egg
      7ss sukrin
      2ss kokosmel
      1ts kardemomme
      1ts kanel
      60g vanilje protein
      1boks mager kesam
      1/3 pose bokhvetemel
      – vann til det blir en passe røre:):)

    6. Ingrid: Vaniljegrøt er kaseinprotein med vaniljesmak blandet med vann, og masse kanel. Høres ikke spesielt ut, men det er ufattelig godt. Skal skrive et eget innlegg om dette, med hvilket protein som ble brukt og hvordan det lages:) Hmm, da vil jeg anbefale deg zero carb fra nordic nutrition. Jeg har både vaniljesmak og sjokolade. Jeg liker dem veldig godt. sjekk ut nordicnutrition sin nettside:)

    7. AM: Det er helt lov å kose seg litt i helgene, hvis du trener bra og spiser rent hele uken, så vil ikke en helg eller to med litt uskjeielser ødelegge noe særlig. Bare pass på å hold ukene strickt, så er det helt ok å kose seg litt i helgen. Det er slik jeg selv kjører, og kroppen har respondert veldig bra på det! Så glem den dårlige samvittigheten, og nyt helgene dine;):) Klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg