En tidlig lørdagsmorgen!

Klokken er 07.30 og jeg har allerede vært våken en god stund! Denne helgen skjer alt på en gang, og da kan man ikke kaste bort tiden på å ligge i sengen. Jeg skal straks hoppe i dusjen og komme meg avgårde, men først, som alltid før jeg kan starte dagen, en god frokost! Jeg tar Omega3 hver morgen slavisk! Jeg har klokketro på Omega3 sine helsebringende effekter og jeg kjenner forskjell hvis jeg ikke tar det. Jeg har lenge sverget til det samme merket, da jeg trodde dette var norskprodusert og rent, jeg fikk meg en overraskelse da jeg var innom LIFE i Bogstadveien (tidligere majorstuen helsekost)  og ekspeditøren der kunne fortelle meg at den jeg har tatt slett ikke er norsk. Så da byttet jeg merket tvert! Nå tester jeg ut Omega Cure, som sies å være den reneste og mest konsentrerte omega3 man får tar i. 100% ekte!

Jeg har alltid tatt omega3 i kapsler på grunn av smaken. Omega Cure kommer i flytende form, mem den har en mild og delikat sitrussmak og gir ingen ettersmak. Ingen ettersmak og ingen sure oppstøt utoverdagen, slik jeg har opplevd at andre fiskeoljer kan gi. Omega3 er et av de absolutt viktigste kosttilskuddene etter min mening. Dette er en essesniell fettsyre, det betyr at kroppen ikke produserer den selv om dermed er avhengi av å få den tilført. Omega3 er nødvendig for mange livsviktige funksjoner i kroppen, og gir dokumentert helsegenvinst, i tilegg er den stimulerende for fettforbrenning og muskelrestitusjon. Med mindre du spiser fet fisk minimum tre ganger pr uke, er dette et kosttilskudd jeg sterkt vil anbefale. Hvis du først skal ta et tilskudd, så sørg for å gjøre hjemmleksen din på forhånd, slik at du får et rent og bra produkt! Les mer om Omega Cure HER.

Nå er frokosten spist, kaffen drukket og omega3 tatt! Da er det på tide å komme i gang med denne dagen. Kamera er med, og jeg skal forsøke å knipse en god del bilder under NM og suge til meg all ny kunnskap på AFPTkurs slik at jeg kan dele med dere senere!

Jeg ønsker dere alle en fantastisk god helg, husk å ro ned og kjenn etter hvor godt det er med helg! Kos deg:)

Smiiiil Maren

Delvis sponset

12 kommentarer

Siste innlegg