En hektisk helg!

Iiii, så gøy det er å lese alle forslagene til utfordringer og nye treningsmål! Jeg kan si så mye som at dere har virkelig satt i gang et par tanker hos meg her, og jeg skal fortsette å spinne på disse tankene, så får vi se hva det blir til! Kom gjerne med enda flere forslag dersom dere har det:) Kjempe gøy! Det er viktig å utfordre seg selv, og det gjør jeg virkelig med et par av disse spenstige forslagene deres!!

I dag er det endelig fredag, og jeg står ovenfor en helg som mildt sagt er hektisk! Jeg elsker hektiske dager, så dette kunne ikke passet meg bedre. Jeg aner ikke hvordan jeg skal rekke alt, men jeg skal gjøre så godt jeg kan for å få med med alt. Akademiet for personlig trening – AFPT holder en spennende og lærerik fagsamling denne helgen. Tema er hvordan lykkes som PT, hvor de dyktigste på hvert felt innenfor treningsbransjen kommer for å holde foredrag. Jeg måtte smile da jeg så listen over foredragsholdere og temaene de skal snakke om. Steike – dette blir BRA!! Jeg gleder meg.

Det er så mye spennende på AFPT sin kalender denne høsten/våren. Jeg har lyst til ALT, og aner ikke hvordan jeg skal klare å velge. For å nevne noe så er det Coaching-kurs, massør, Kettlebells-sertifisering, fettforbrennings-fagsamling, PTkurs, kotsholdsveilederkurs, og en haug av andre spennende utdannelser og kurs! Jeg fryder meg, og kjenner at det er verd å droppe ekstra cafeturer, og unødvendig shopping for å spare opp til slike kurs! Kunnskap er makt, og man blir aldri utlært.

Det er også NM i Oslo denne helgen, det betyr at en haug av kjente fjes dukker opp i hovedstaden, og jeg gleder meg så enormt til å se flere av dem! Jeg er egentlig opptatt med kurs hele helgen, men jeg må få sneket meg innom NM en tur for å hilse på kjente og heie frem noen av mine favoritt utøvere. På søndag kommer mine nydelige foreldre en tur innom Oslo, og jeg skal få med meg enda mer kurs på AFPT og i tilegg prøve å rekke litt hygge med flere av de tilreisende omkring NM. Hektisk helg sa du?

HVA ER DINE PLANER FOR HELGEN?

Smiiil Maren

6 kommentarer
    1. Det virket hektisk, men veldig spennende! Du får kose deg i helgen!
      Jeg skal være på hytta sammen med besta og bestefar hele helgen. Har vært her siden onsdag. Og idag skal jeg lage taco til de. Blir koselig!
      Elsker bloggen din! Og deg! Du gir meg så mye energi! Det skal du vite!! <3

    2. Hei.
      Supert at det kommer mer og mer fitness og sunn livstil blogger å lese. Super blogg. Som deg har jeg flyttet fra en by til en annen, og har nå etter my flytting bosatt meg i Oslo. Jeg har noen venner her, men ingen som jeg deler mine interesser for trening med. Jeg kunne godt tenke meg å satse mot fitness f.eks, men jeg har ingen å dele erfaringer med osv. Jeg trener på sats, og d er vell og bra, men jeg møter liksom aldri noen. Skikkelig kjipt å føle seg “alene” om interessen og ikke ha noen å dele treningsgleden med av og til. Har du som tilflytter til Oslo noen tips for å møte nye mennesker? Og jeg lurer også på å utdanne meg til PT, vil du anbefale yrket, og hvor ta utdannelse? Hilsen Caroline.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg