Nytt mål med treningen??

Etter en hektisk morgen med flere kunder på rappen, og mye kontorarbeid som måtte gjøres, har jeg nå sunket ned i en deilig sofa på Waynes Coffee. Foran meg har jeg en stor kaffe med melk og Stevia kanel/vanilje. Mmmm. Nå koser jeg meg! Jeg liker spesielt godt når jeg kan sitte her med god samvittighet og vite at morgenen har vært super effektiv jobbmessig. Jeg har enda ikke bestemt meg om jeg skal trene selv i dag eller ikke. Jeg tar det litt som det kommer, cafekos først, og hvis det er tid til det så kanskje jeg slenger inn en økt. Det er viktig for meg å trene på overskudd og lyst, så dersom jeg ikke føler for det, så dropper jeg det:)


Jeg kjenner at nå har jeg lyst å sette meg et nytt mål med treningen. Jeg koser meg med øktene mine, og treningen i seg selv gir meg så mye!! Men det hadde vært motiverende å jobbe mot noe konkret. Nå er spørsmålet bare hva det skal være. Kanskje noen av dere har en sporty utfordring til meg? Eller forslag til et spennende og utfordrene treningsmål? Ikke vær sjernert, kjør på med forslag! Jeg har hatt som mål å klare ulike øvelser som pullups, dips osv. Nå trenger jeg noe større:)


Jeg har fått en god del nye produkter i det siste som jeg er i gang å teste! Jeg anbefaler aldri noe på bloggen før jeg har testet det ut over en periode selv, og kan gå 100% god for det. Så følg med fremover!! Jeg har virkelig virkelig troa på flere av disse prouktene, så nå gjenstår det å se om produktene holder det de lover. En annen litt gøy nyhet er at i går kom endelig min PTprofil opp på veggen på SATS solli, med bildet og en beskrivelse av meg som PT. Det har tatt tid å få den opp, og jeg hadde ikke spesielt tro på at det kom til å gjøre stor forskjell å få meg opp på veggen. Vel der tok jeg feil!! Jeg har fått flere henvendelser etter den kom opp, og det er så gøy! Jeg elsker virkelig jobben min, og det er en ren lykke å kunne få inspirere, dele treningsglede, og motivere kundene til å se at de faktisk kan bli den beste versjonen av seg selv, og få en friskere og mer energifyllt hverdag. Jeg er takknemlig for hver kunde som tar kontakt, det betyr at jeg får enda en mulighet til å hjelpe en person å innse hvor utrolig mye potensiale som bor i dem!! Nå må jeg smile litt av meg selv her, men jeg synes virkelig PTjobben er så givende!

Jeg ønsker dere alle en herlig torsdag, en dag igjen så er det helg dere! Oh joy 🙂

Smiiiiil Maren

26 kommentarer
    1. Hva med å ta timer med poledancing? Noe helt nytt, utrolig bra for styrke, og virker utrolig gøy, hehe

    2. Hva med Bikini fitness neste år? Eller en styrkeløftkonkurranse?
      Hadde vært fint å se deg på veggen på nettsiden også 🙂
      Du er en meget motiverende og flott dame, stå på!

    3. Fantastisk blogg Maren! Og så sant – konkrete mål er utrolig viktig og ikke minst motiverende! Selv trener jeg med Birken som mål, og har aldri vært i bedre form 🙂
      Har du forresten Instagram? Prøvde å søke deg opp uten hell…

    4. Hva med å stille i konkurranse ? 😀 Du som både er sterk og rippa for fett 😀 Fine Maren 🙂
      Marteklem

    5. Jeg skjønner hva du mener med at du savner et større mål. Jeg er litt i samme situasjon som deg, så nå har jeg meldt meg på CrossFIT. Bare for å prøve noe helt annet.Kanskje det hadde vært noe for deg? 🙂 Sikkert veldig mange som foreslår at du bør stille i bikinifitness eller fitness for eksempel. Jeg vet ikke om det er noe du ønsker? Du ser jo kjempe flott ut 🙂

    6. Gjør noe du aldri har gjort før, noe du kunne tenkt deg å prøve! Jeg skal prøve meg på salsa i dag, noe jeg ikke har gjort før!

    7. NM Atheltic fitness 2013! Det må jo være perfekt for deg 🙂 En god kombinasjon mellom en muskuløs kropp, lav fettprosent, symmetri og styrke! Sjarm og utstråling har du jo massevis av, og du har en veltrent og symmetrisk kropp også 🙂 Kan ikke se for meg noe mer krevende enn å stille i denne klassen, og det er virkelig noe å trene mot!

    8. Hm.. Du trener en god del styrke, så hvorfor ikke noe cardio? Løpe en mil på mølla på 50 eller 55 minutt? 🙂

    9. Kan du ikke legge ut et innlegg med bein/rumpeøvelser du gjør? Har trent meg “imun” mot knebøy, markløft, utfall og benpress.Video please!
      Jeg så deg forresten gjøre en skulderøvelse i kabel på trening forleden, sidehev hvor du bare bruker den ene trinsa av de to midt i stryrkerommet (stalker much.) Hadde lyst til å gå bort og filme så du kunne legge ut på bloggen :p Er den bra den øvelsen?

    10. Maraton? Triatlon? Norseman? 😉 Nm i roing?
      Jeg håper nesten at du ikke vil stille i fitness, for det har vært så utrolig behagelig med en god treningsblogg hvor målet IKKE er fitness.. 🙂

    11. Enig med Andrea!!! Alt og ingenting handler jo om å stille i fitness nå når det kommer til treningsblogger 😛

    12. Slenger meg med på Ane her, og sier muscle up. Det må være noe av det råeste innen styrke spør du meg! Dette er selv noe jeg har kjempelyst til å klare(må bare få til noen pullups først) Også vil jeg også anbefale Crossfit. Kort og meget effektiv utholdene styrketrening.
      Vil ellers si at du har en flott blogg, og at den er meget inspirerende for meg 🙂

    13. Hva med å prøve kickboksing eller boksing? Her kreves både styrke, kondisjon, kroppskontroll, balanse, sterk psyke og mye mer;D Høres ut som noe for deg!
      Ellers tror jeg du hadde gjort det bra i både athlethic fitness og bikini-fitness, men som flere nevner over er det jo mange som blogger om dette, så hadde jo vært forfriskende med noe annet 😉

    14. Spagaten 😉 Velger selv hvilken vei du vil ta(gutte eller jente- spagat) 🙂 Elsker bloggen din..så innmari stor inspirasjon og positiv energi :);)

    15. Ser styrkeløft er foreslått, om du velger det så skal jeg heie på deg 🙂 Er gift med en aktiv utøver innen denne sporten, så er fast inventar på alle konkurranser 🙂 Sporten har forøvrig et utrolig godt miljø!
      Just sayin.. 😉
      Ellers er jeg dressurtante, så ridning er jo også et forslag.. 😀

    16. Hva med å få til muscle up? Det er et av mine mål, men først må jeg få til pull ups da. hehe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg