Mine favoritter!

Ååååå så GØY med var med gårsdagens innlegg! Jeg sitter her i sofaen, med en stor kaffekopp og leser alle de spennende svarene deres! Jeg er beæret over å ha så mange fine lesere, som er så sporty, har så mange spennende interesser, studerer så mye interresant og jobber med så mye forskjellig. Guri så gøy:) Tusen tusen takk til alle dere som la igjen et svar i går.

Jeg startet dagen med en intervalløkt på SATS solli, godt å kjøre litt intervaller igjen, jeg kan faktisk ikke huske sist jeg gjorde det – ikke bra!! Dagens intervaller ble 30/30 x 10. Jeg jogger helt rolig i 10 minutter, så kjører jeg 30 sekunder full spurt, hopper av møllen i 30 sek, så på igjen med full spurt i 30sek, for så å hoppe av igjen å hvile i 30 sek, gjennta 10 ganger, så jogger jeg rolig ned i 10 min. Totalt 30 minutter! Kjapt og effektivt – just the way I like it:)

Jeg har fått et par nye produkter i hus denne uken, og noen av dem har virkelig blitt favoritter. Golean Cereals fra Iherb falt virkelig i smak, og esken er allerede halvtom, ny bestilling er lagt inn!! Hva er vel bedre enn en frokostblanding med masse protiner, redusert karb og fett? Den smaker nydelig, og piffer virkelig opp frokosten min. Jeg går å snackser på den hele tiden. hehe.


En annen favoritt er kveldsproteinet mitt. Jeg kaller det kveldsprotein fordi det er et såkalt slow-protein, som tas svært sakte opp i kroppen, og er derfor perfekt å ta like før du legger deg. Det magiske med denne kaseinproteinet er at det smaker helt som vaniljeis! nei jeg tuller ikke!! Jeg tar 35g og blander med vann til en jevn fin røre, så setter jeg den i kjølekspaet i 45 minutter (eller noen minutter i frysen). Strø litt kanel over og nyt en perfekt protein-is med nydelig vanilje smak. Jeg kjøpte mitt på Gymgrossisten butikken, i tordenskjoldsgate i Oslo. Dn finnes i flere smaker, men jeg har lagt min elsk på vanilla ice!!

Flere spennende produkter har dumpet ned i min postkasse den siste tiden, og flere anmeldelser kommer så snart jeg har rukket å teste! Jeg legger kun ut produkter på bloggen som jeg faktisk bruker selv, og kan gå 100% god for, så det er ikke alt som kommer i posten, som vil bli lagt ut her. Dermed kan dere være sikre på at det jeg legger ut, er (i mine øyne) gode produkter!

Ha en nydelig høstdag, her i Oslo skinner solen, og jeg gleder meg til å komme meg ut i det fine været:)

Smiiil Maren

Delvis sponset

4 kommentarer
    1. Hei!
      Utrolig god og inspirerende blogg du har!
      Men lurte på noe,
      kunne du skrevet et innlegg om hvordan du handler fra iherb? hvordan er det med frakt ogsånn?
      Kunne du også skrevet noe om proteinpulver? Hvorfor man tar det og hva det gjør meg deg og kroppen din? Og når man skal ta det?
      Har selv lyst til å starte, men føler ikke jeg vet nok om det enda.
      :)))

    2. Hei!
      Savner selv å løpe intervaller – må komme igang med det igjen:)
      Når du løper disse, løper du flatt eller i stigning?
      Ønsker deg en fin dag:)

    3. Vet ikke helt om jeg våger å tro på at proteinpulveret smaker helt likt vaniljeis, men føler nesten jeg må teste det ut i tilfelle du snakker sant 😉 Er det slik at det er kasein proteinpulver er det som egner seg til fluffe?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg