Kosekveld med go’jentene!

Denne dagen startet fryktelig tidlig, og etter en natt med under fire timer søvn så ble det en litt tøff start. Det er så typisk at man ikke får sove når man skal tidlig opp. Dere som følger med på instagram fikk med dere nattens lille kjøleskapraid. Jeg ble nemlig fryktelig sulten når jeg gikk inn i min femte får-ikke-sove-timen. En god frokost og en diger proteinkaffe fikk likevel kroppen i gang, og når jeg kom på jobb og møtte mine positive smilende kunder så var trøttheten som blåst bort!

Etter dagens kunder kjørte jeg en liten økt selv også. Dette ble kun en kose-økt da trøttheten virkelig begynte å melde seg igjen. Rygg stod i fokus, og jeg kjørte følgende øvelser med lette vekter:

  • Pullups med strikk
  • Nedtrekk
  • 1arms roing
  • T-bar

 

Jeg rakk også en svipptur innom solarium før jeg dro hjem. Det gjorde virkelig godt! Det er skremmende hvor fort den gyldne fine brunfargen fra sommeren forsvinner. Jeg føler meg som en skikkelig blekfis, og det var derfor deilig med en god halvtime i sola! Jeg sovnet i det minuttet den slo seg på, og våknet igjen i et mørkt og kaldt solarium. Det viste seg at jeg hadde sovet videre i en god stund etter solen var ferdig. hihi

Nå har jeg tuslet opp til Marthe og Mette og krøllet meg opp i sofaen deres. Vi skal bake muffins, og kose oss med god mat, film, tente lys og pledd i sofaen. Deilig. Muffinsoppskriften har jeg delt med dere tidligere, og du finner den igjen ved å trykke HER. Slike kosekvelder med gode venner er en av de positive sidene ved høsten. Det er ekstra deilig å lage det hyggelig inne når det er kaldt, mørkt og surt ute!

Smiiil Maren

8 kommentarer
    1. Herlighet, blir så fasinert av magemusklene dine! Prøver hardt å få slike selv, men de kommer desverre ikke. Er veldig sterk i magen, og har en fettprosent på 16-17. Kan du værsåsnill å dele noen tips til hvordan du har fått denne magen? Har du ekstremt lav fettprosent feks?
      Kleeem fra fan 😀

    2. Du er så flott, Maren! Et forbilde og en stor inspirasjon. Kan du skrive noe om hvordan du varmer opp før styrkeøkter en gang? Gjerne her eller som del av et innlegg eller videosnutt…:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg