Bak skyene er himmelen alltid blå!

Denne dagen har vært så fin, så fantastisk fin! Jeg skulle ønske alle dager var slik. Bak skyene er himmelen alltid blå, og etter en sliten og litt tøff dag i går kom denne herlige solskinnsdagen! Jeg startet dagen med deilig frokost og God morgen Norge på skjermen. Så oppdaget jeg det fantastiske været ute, og bestemte meg for at det måtte jeg utnytte. På med joggesko, og god musikk på ørene! Jeg jogget helt rolig og bare nøt det fine været. Slike løpeturer gir meg så mye overskudd og energi, jeg føler meg så frisk og fyllt med glede både underveis og etterpå. Aaah så godt det er med klart frisk høstvær og en kropp som endelig fungerer igjen! Vel hjemme, ventet en stor god lunsj bestående av spellomper, smårettskinke, ruccola og dressing laget på magerkesam mikset med div krydder, og hakket rødløk. Mmmm:)

Senere på dagen ventet en styrkeøkt med min herlige treningspartner Johan. Han har vært hjemme i Sverige i helgen, og jeg har vært I kr.sand så vi har ikke sett hverandre på mange dager. Øktene mine er virkelig ikke det samme uten han , og det var fantastisk godt å trene sammen igjen. Vi pusher hverandre ut av komforsonen og øktene vi har sammen blir alltid gode. I dag var det bryst og armer på planen. Det ble en god og intensiv økt, som endte slik for Johan: Hihi

Det er et godt tegn at man ender opp med å ligge rett ut på gulvet, midt i treningsenteret uten å tenke et sekund på alle folk rundt! Haha. Veldig fornøyd med at jeg fikk dokumentert dette øyeblikket. Øvelsene vi kjørte var:

  • Benkpress
  • Brystpress
  • Flies
  • Brede pushups
  • Div curlvarianter i supersett på biceps
  • Triceps pushdown og dips

 

Hele ettermiddagen har jeg tilbragt på Hendrix Hair på Frogner. Søte Malene reddet det slitte, kjipe, misfargede håret mitt. Fy søren så godt det er å bli dillet og dullet med i flere timer. Jeg storkoste meg på Hendrix, og følte meg som en prinsesse i frisørstolen. Jeg fikk min egen Ipad som jeg kunne sitte på surfe på nettet, og når sulten meldte seg etter noen timer i stolen så tryllet jammen meg Malene frem en Skyr til meg. Her snakker vi service på høyt nivå. Malene og meg skravlet i vei, og jeg følte nesten jeg var på cafe med en veninne og ikke hos frisøren. Når hun i tilegg er en ufattelig dyktig frisør, så er lykken komplett.

Jeg ble også introdusert for en helt ny og fantastisk serie med produkter. HAMPZ heter de, og har akkurat kommet til Norge. Det første jeg reagerte på var duften, de lukter bare helt magisk godt! Shampooen og balsamen inneholder hvete som gjør håret mer volumiøst og fyldig, noe som er perfekt for mitt typiske nordiske hår, med tynne fine hårstå, helt uten volum og fylde. De beskytter også mot varme (hårføner, krølltang, rettetang) og UVstråler. Det er også en olje i Hampzserien som gir masse næring, og pleie til håret og gjør det mykt og glatt. Oljen beskytter også fargen, slik at den holder lenger. Jeg gleder meg til å teste ut disse produktene, og jeg kommer med en produktanmeldelse når jeg har testet dem en periode. Alt jeg vet nå er at de lukter magisk, er 100% vegansk, paraben fri, sulfat fri, gluten fri og har et utrolig fresht design! Jeg mistenker at det blir et fint og langt avhengighetsforhold til denne serien.

Nå venter et par timer i senga med en god film, og en stor fruktskål. I morgen er det opp grytidlig da jeg har første kunde allerede kl 07.00. Puh, det kan bli tøft for meg som plutselig har blitt veldig glad i å sove om morgenen. Håper dere har hatt en herlig dag kjære lesere!

Smiiiil Maren, som endelig har funnet tilbake energien!!

Delvis sponset

6 kommentarer
    1. hores ut som du har hatt en veldig fin og kosete dag! 🙂 Ville bare si at bloggen din gir meg masse inspirasjon og glede! Du faar ha en fin kveld! 😀

    2. maren , du er så inspirerende , tusen takk 🙂
      om man skal trene og gå ned i vekt vil du anbefale å holde seg unna helt hvete ? eller kan man tillatte litt inni mellom som f.eks spelt lompe.
      Hvordan virkning vil det bli på kroppen?

    3. ville bare si ifra at hempz har vært i norge i flere år, (jobber med det) å dem er bygd opp fra olja av hemp frøet 😉 dem er heller ikke testet på dyr å frie for kjemiske produkter

    4. Embla Nøkleby: ja ok, da var det bare den salongen jeg var på som nettop hadde tatt det inn:):) Jeg elsker produktene, og er utrolig fornøyd:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg