Hvem stjal energien?

Kan den som har stjålet all min energi og treningslyst vennligst gi den tilbake snarest!!! Jeg fungerer nemlig ufattelig dårlig slik som dette. Energien er fremdeles totalt fraværende, og det var en sliten jente som dro seg ut av sengen og til jobb tidlig i dag morges. Planen var å ha kundene mine, så trene selv for så å fullføre et par kunder til. Slik ble det ikke! Jeg gjorde et tappart forsøk på en styrkeøkt, men fant fort ut at det bare var å kaste inn håndkle. Jeg måtte faktisk spare det lille jeg hadde av energi og overskudd til kundene mine senere på dagen! Jeg forstår ikke hva som er da jeg som sagt har ligget godt i overskudd på både mat og søvn den siste tiden. Jeg skulle vært helt uthvilt, full restituert og bobblet over av energi. Jeg frykter at dette kan være starten på en influensa, og jeg skal derfor gjøre alt som står i min makt til å motarbeide det!! Her snakker vi te med honning, masse C-vitamin, solhatt og total hvile på sofaen!!

I morgen har jeg faktisk ingen kunder booket inn, og kan derfor ta meg en skikkelig Maren-dag hvor jeg bare koser meg og tar vare på denne slappe kjipe kroppen! Det skal bli utrolig godt. Jeg planlegger å tilbringe store deler av morgendagen på kjøkkenet for å teste ut litt nye oppskrifter og nye produkter. Jeg fikk blandt annet en stor spennende pakke fra proteinfabrikken som inneholdt sunne varianter av både sjokoladekake, krydderkake, pizzabunn og grov brød. Alt ligger derfor tilrette for en spennende matdag!! Jeg oppdaterer dere selvfølgelig på resultatet dersom det blir bra.


Når vi snakker om hjemmebagt så må jeg nevne dagens frokost! Den bestod nemlig av hjemmebagte knekkebrød med makrell i tomat, egg med sennep og gulost. En stor pære og proteinkaffe var også med på min tirsdagsfrokost! Det smaker ekstra godt av hjemmebagte ting, og disse knekkebrødene er virkelig en favroitt hos meg. Jeg har delt oppskriften med dere tidligere, du finner den HER.

Nå skal jeg krype under pleddet igjen, og bare kose meg! Jeg krysser fingrene for at energien er tilbake for fullt i morgen!

Smiil Maren

 

18 kommentarer
    1. Åå takk for oppskfrift! Gleder meg til å høre hvordan de kakemiksene ble! også må jeg bare få sagt at du er utrolig vakker der du ligger, selv om du ikke er helt i form stakkars! God bedring til deg:)

    2. Høsten er influensa og forkjølelsetid – håper du “finner energien igjen” imens kos deg under et godt teppe med te og film og “egenpleie” 😉

    3. Uff, ønsker deg god bedring og håper energien snart er tilbake! Utrolig pen du er på bildet, selv om du nok føler deg ganske slapp og sløv :-/

    4. Knekkebrødoppskriften din er en slager her i huset! Jeg spiser de til frokost hver eneste dag, og lillegutt og samboern synes de smaker kjempegodt 🙂 Håper energien din snart kommer tilbake! Kanskje det er noe som går nå? Jeg våknet nemlig med halsvondt og hodepine idag, og fikk en heller dårlig treningsøkt :/ God bedring Maren!

    5. Så kjipt.. For min del blir jeg ofte syk dersom jeg etter en periode der det har skjedd mye hele tiden (og jeg sannsynligvis har gått og brygget på noe), tar det litt roligere med mer søvn, hvile, mat etc.. utrolig irriterende..man vil jo aldri bli syk.. Beste tips i tillegg til C-vitamin”overdose”: ta et varmt og godt bad 🙂 God bedring

    6. Håper du får en fin og avslappende onsdag og at energien finner veien tilbake snart! Anbefaler rødalge som du får kjøpt Super-nature hvis du hangler + sambuco forte og overdose C-vitamin.
      Hilsen en som koste seg med Maren-knekkebrød til frokost i dag 🙂

    7. Uff da, så kjedelig. Det beste er nok å hvile masse nå! Det så ut som en digg frokost!
      Har et par spørsmål ang knebøy:
      Lurte på om man skal presse knærne utover i knebøy? Det lærte jeg her om dagen, men noen fortalte at det er ulike typer knebøy. Stemmer dette? Og hvorfor skal man presse knærne utover?

    8. kjedelig– god bedring!
      Testa ut PFs lavkarbo-pizzabunn og kaker her forleden…Kan ikke si at jeg ble overveldende begeistra. Pizzabunnen var- i mine øyne. omtrent uspiselig. smakte RART. Mye bedre å lage selv med grovt mel:-) nøytrale kaka er helt ok om man putter i blåbær og annet snæsk- men de mixene fra funksjonell mat er MYE bedre.
      Men. spennenede å høre hva du syntes om det..

    9. Hei !
      Jeg vil gjerne prøve knekkebrødene men jeg mangler havrekli, er det noe jeg kan bruke i stedem som smaker likt og likte sunt ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg