Takk for nå Kristiansand!

Da var min langhelg på sørlandet over for denne gang, og jeg har akkurat pakket kofferten og er klar for å fly tilbake til hovedstaden om et par timer! Jeg har hatt noen avslappende, og deilige dager på sørlandet, men likevel føler jeg meg utrolig sliten og rar i kroppen i dag! Man skulle tro at denne mandagen skulle vært full av energi og overskudd da jeg har ligget godt i overskudd både på mat og søvn de siste fire dagene. Kroppen er unik og sammensatt, og noen ganger er det ikke godt å vite hva som er årsaken til at man ikke føler seg bra. Jeg prøvde meg likevel på en liten styrkeøkt tidligere i dag, men mistet “trykket” tidlig i økten, og fullførte mer eller mindre halvhjertet. Dagens økt ble gjennomført på herlige Solsiden PTsenter. Et unikt og utorlig fresht treningsenter midt i kristiansand sentrum. Solsiden er et treningsenter for alle, men det er stort fokus på personlig trening! Jeg hadde rygg på planen i dag, vanligvis min favroittøkt og det er derfor irritrende at økten bare ble sånn halveis.

Øvelsene jeg kjørte:

  • Assistert pull-ups
  • Nedtrekk
  • Sittende roing
  • Facepull
  • Enarms roing på benk

 

En positiv ting er at pullupsene går lettere og lettere, og jeg håper at jeg snart kan droppe strikken og kjøre dem helt alene!!

Kofferten er pakket, og jeg kan derfor nyte den siste tiden før flyet mitt går til et avslappende bad og en god hjemmelaget middag sammen med familien. Jeg håper at dere har en energifylt og fantastisk mandag, jeg har stor tro på at i morgen blir en bedre dag for min del. Alt ligger i innstillingen, så da innstiller jeg meg på en super tirsdag!

Vi blogges i Oslo kjære dere!

Maren

13 kommentarer

Siste innlegg