En energifyllt, sosial og positiv treningsøkt!!

I dag har jeg hatt tidenes mest sosiale og morsomme treningsøkt sammen med en herlig gjeng på Trimmeriet i Brennåsen. Herligfred for en energifyllt og fin gjeng. Masse skravlings under oppvarmningen, fullt fokus og seriøsitet under selve økten også masse skravling og latter etter endt trening. Akkurat slik jeg liker det! Det er så verdifullt for meg å trene sammen med seriøse og flinke folk, jeg lærer mye, og de presser meg til å flytte grenser og gå ut av komforsonen min. Jeg fikk en ordentlig god økt på bryst og triceps.

Jeg kjørte følgende øvelser:

  • Brystpress
  • Flies med hantler
  • Flies i apparat
  • Cabelcross
  • Triceps pushdown med tau
  • Franskpress

 

Jeg føler meg litt lost blandt slike fitnessfolk. De er så dedikerte, seriøse og flinke. Jeg spretter rundt, tuller og fjaser. Jeg har et par herlige bilder som ilustrerer dette. Her ser dere to seriøse sterke flotte jenter, og meg som absolutt ikke klarer å holde meg seriøs og bare tuller.

Jeg tuller masse på bildene, men jeg er 100% seriøs under treningsøkten, da har jeg fullt fokus, og det fikk jeg uttelling for i dag. Jeg økte på vektene i både brystpress og flies. Gøy:) Det er godt å kjenne at man blir sterkere og får resultater av treningen!


Nå skal jeg sluke siste matbiten her, og komme meg avgårde. I kveld blir det kino og kos med gode venner! Nyt lørdagskvelden hjerter:)

Smiiil Maren

9 kommentarer
    1. Så flott du er :)) lurer på én ting; har du en spesiell deal med treningssentre siden du er PT ang drop-in timer hvor du ikke er medlem? Virker så gøy å teste mange ulike sentere slik du gjør, men det er jo så VANVITTIG dyrt for drop-in..!:(

    2. Lene: I kr.sand er det på min tidligere fantastisk arb.plass Spicheren, og på sentere hvor jeg kjenner de ansatte :):) Gøy å titte innom litt ulike sentere!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg