Neglefin hos flinke Nattaya!!

God morgen solstråler!

I dag har jeg ingen kunder før klokken 12, og nyter derfor en herlig morgenstund hjemme. Husarbeid, besvare mails, blogge, god morgen Norge på tv, kaffe og deilig frokost. Ute stråler solen, og det er klart fint høstvær! Alt dette lover godt for resten av dagen:) Jeg smiler når jeg ser ned på fingrene mine som fyker over tastaturet, de har nemlig fått seg en liten oppgradering.


I går ettermiddag var jeg på Kolbotn hos Nattaya hånd og fotpleie. Jeg sa at jeg ønsket enkle, deilikate og feminine negler, som ikke er for lange eller med for mye pynt. Jeg må ha det enkelt, og lange glittrende negler føler jeg ikke passer meg i det hele tatt! Nattaya forstod virkelig hva jeg mente, og resultatet er helt perfekt. Akkurat slik jeg ønsket meg! Enkle, deilikate og feminine. Det eneste jeg har av “pynt” er en bitteliten diamant helt ytterst på høyre ringefinger.

At Nattaya er dyktig finnes dt ingen tvil om, hun er også utrolig hyggelig og jeg koste meg virkelig under hele behandlingen. Hun har en bitteliten salong ute ved kolboten. Jeg som ikke er så kjent i Oslo var litt skeptisk til hvordan jeg skulle komme meg dit, men det var latterlig enkelt. Bussen går direkte fra National theateret og direkte ut til kolbotn. Turen tar under 20 minutter. Det er utrolig hvor mye en liten oppgradering på neglene kan gjøre, jeg føler for første gang at jeg har fine hender:) Hvis du ønske rå sette på negler anbefaler jeg virkelig å dra ut til denne herlige damen, både fordi hun er utrolig dyktig men også fordi hun har svært gunstige priser!

Nå skal jeg lage en stor deilig lunsjboks. Jeg skal tilbringe resten av dagen på jobb, og i tilegg trene etterpå, da kreves det påfyll av energi. Dagens lunsj blir speltlumper, stekt kylling, stekt løk&sopp, en stor salat, kokte egg og usaltede nøtter! Konkurransen er nå avsluttet, og vinnerene trekkes straks! Vinnerene vil bli annonsert i et innlegg i kveld. *tvi tvi*

Nyt denne solrike onsdagen kjære dere!

Smiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. Kjempefine negler! Selv har jeg søster som er negledesigner, fint å ha en negledesigner “i lomma”. Hehe, føler meg alltid mye freshere med fine negler 🙂 Ha en super onsdag!

    2. Så flotte neglene dine ble, Maren ! Jeg har et spørsmål.. Jeg har veldig lyst og utdanne meg som personlig trener. Jeg lurer på hvordan det og trives du med det? Jeg er veldig opptatt av trening og kosthold så jeg ønsker og jobbe innenfor dette. Jeg håper du kan gi meg noen tips!!! Du er hel skjønn ! Klem

    3. ååå så fint! og så billig? Men Maren, hvor har du kjøpt den genseren?? Har lett etter slike gensere overalt!

    4. Det som er dritt med å vere sjukepleier..tidenes arbeidshender..ingen støyping, ingen neglelakk og ultrakorte negler…sånn erre!!

    5. Herlig! Jeg liker ikke når det blir for mye, men dette var jo perfekt! Herlig at jeg skal hjem til Kolbotn om en uke (gleder meg!!)! Går forresten direktetog fra Oslo til kolbotn, tar ikke mer enn ti min 🙂

    6. Må spørre igjen jeg, hvordan du har fått de stjernene, er det en app, eller er det Photoshop? Hvilken layer i tilfelle, jeg finner aldri noen bra layers med stjerner hvor ikke stjernene blir strukket :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg