Lørdag!!

Endelig er lørdagen her, min favoritt dag! Jeg elsker lørdager. Sove lenge, nyte en ekstra god frokost, dra ut å lunsje med gode venner, lave skuldre, og bare kos. Dagen har akkurat startet for min del, jeg sov helt til kl 10, og har nå kost meg med en stor deilig frokost med både brødskiver med roastbiff, skinke og egg, samt skyr med bær til dessert! En ordentlig lørdagsfrokst. Nå skal jeg kose meg med en kaffe-mocca og litt nyheter på nett før det blir en tur på trening med Mette. Jeg hadde skuldre på treningsplanen i går, men jeg kom meg rett og slett aldri på trening. Det skjer med oss alle det, at treningen noen ganger blir nedprioritert for noe som føles viktigere.

I går føltes det viktigere å bli hjemme å kose meg og samle litt krefter igjen etter en lang uke! Jeg tuslet opp på videosjappa for å leie en koselig film, der oppdaget jeg at de hadde super-salg på filmer, og jeg fikk plukket med meg hele ti filmer. Alle ti er ordentlige jentefilmer, og jeg gleder meg så til å se dem. Jeg dro også innom Kiwi og handlet med meg en skkkelig fredagspose. Den inneholdt både vanilje kesam, annanas, jordbær, bocca-sjokolade, dream is belgisk sjokolade, enda mer deilig frukt og salte cashew nøtter! Vel hjemme tente jeg masse lys, satte på en av de nye filmene og koste meg med masse snacks. For en fredagskveld! Det er også viktig å få med at det stri regnet, lynte og tordnet ute. Jeg fikk en behagelige og deilig høstfølelse i hele kroppen. Jeg elsker sommeren, men jeg koser meg veldig inne på slike ruskevær dager også.

Senere i dag planlegger jeg en tur innom super-nature jentene i Bogstadveien, jeg trenger påfyll av litt diverse. Oppdaterer dere på den handelen senere. Ellers har jeg fått to pakker i posten som jeg gleder meg til å åpne og dele med dere! Oppdatering på dagens skulderøkt med øveser skal dere også selvfølgelig få. Nå venter kaffekoppen, og mer morgenhygge på meg! Nyt lørdagen kjære dere, husk at det er kun lørdag en dag i uken, og kroppen din (og hodet) har så godt at å skjeie ut litt av og til! Så kos deg, med verdes beste samvitighet 😉

Smiiiil Maren

3 kommentarer
    1. Det at en jente med din flotte kropp, faktisk unner seg litt sukker av og til er UTROLIG DEILIG å se! Jeg lever et sunt liv, med trening 4-5 dager i uken og et sunt kosthold.. Dette trives jeg godt med, men det kan i perioder bli LITT i overkant mye fokus på kropp. Nå skal jeg kose meg med is og brus, med GOD samvittighet! Den gode samvittigheten kan kanskje skyldes at jeg tittet innom bloggen din i kveld:)
      God lørdagsklem fra en fast leser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg