God morgen:)

God morgen, eller god ettermiddag snart for min del! Ja du hørte riktig, endelig har dette dovendyret forstått at nå er hverdagen her igjen, og det er på tide å begynne dagen litt tidligere enn jeg har blitt vant med i sommer! I dag kom jeg meg opp før kl var 07.00, og det betyr at en haug av arbeid allerede er unnagjort, frokost er inntatt, en liten luftetur rundt st.hanshaugen er gjort, og nå nyter jeg en deilig kopp chai-te på Kaffebrenneriet!

Nå skal jeg straks løpe videre bort til Sats Solli og ha et par timer med nye kunder, før en koselig kaffeavtale venter i ettermiddag. Jeg tar treningsfri i dag, og fokuserer heller på å trene kundene mine! Ryggøkten i går ble en tung affære, og jeg kjenner at kroppen trenger en hviledag nå! Jeg titter bare raskt innom for å ønske dere en herlig tirsdag! Her i Oslo har morgendisen lettet og solen tittet frem. Alt ligger tilrette for en finfin dag i hovedstaden!

Smiil Maren

7 kommentarer
    1. Jeg liker egenltig ikke å innrømme det, men det er jo digg å komme i gang med hverdagen igjen. Det gjør bare litt vondt å riste av seg sommerens deilige uvaner :-P.

    2. Det er godt å få noe ut av dagen faktisk 🙂 Selvom det innimellom er viktig å få sovet skikkelig ut 😀
      Ønsker deg en fiiin tirsdag videre 🙂

    3. Hvordan får du sånne fine “prikker” på bildet? Ha en fin fin dag! 🙂 har du forresten testet Low carb & coffee i Parkvn? Tenkte jeg skulle ta lunsjen der i dag!

    4. Hei !
      Jeg har prøvd kålchipsen Cheesie purple corn og synes den smaker FANTASTISK, og har veldig lyst til å prøve den med kanel.
      Men jeg bor ikke i Oslo så jeg må bestille, det jeg egentlig lurer på er hvis du måtte velge hvem er best ? for jeg gidder ikke bestille den med kanel hvis den Cheesie er bedre. Da bestiller jeg heller 2 av den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg