Transformer-frelst!!

Fy søren for en fantastisk dag dette har vært!! Kurset var så bra, så motiverende og så sinnsykt gøy! Puremotion-buret er virkelig et multifunksjonelt leketøy hvor du har all verdens med muligheter. Vi kjørte på med intervallpreget stasjonstrening, for dere som har fulgt meg en stund vet at dette er det aller aller beste jeg vet! Jeg elsker å kjøre sirkeltrening, jeg elskr funskjonell trening og jeg digger gode baseøvelser with a twist. Dette var med andre ord helt i min stil. Tungt, variert, morsomt og utfordrende for absolutt hele kroppen. Jeg kan ikke få skryt nok av dette konseptet, og jeg gleder meg til å bruke alt jeg har lært på kundene mine, og i min egen trening.


Nå har jeg akkurat spist tre store porsjoner med middag! Kroppen føltes helt tom for energi etter dagens treningsøkter. Nå skal jeg ligge rett ut i senga til mettheten går såpass over at jeg kan klare å reise meg! hehe. I kveld blir det film, kos og avslappning. Det føles så rett i dag:)

Nyt kvelden fine dere!!

Smiil Maren

18 kommentarer

Siste innlegg