God morning sunshine!

Er det ikke typisk! Hver morgen denne uken har det vært et slit å komme seg ut av sengen. Jeg har hatt mest lyst å bare bli i sengen, sove, kose meg med film, kaffekoppen på sengekanten og bare være slappfisk! I dag som jeg endelig hadde sjansen til å sove lenge og bare kose meg så våkner jeg selvfølgelig før klokken har passer 07, lysvåken og klar for en ny dag! Jeg kunne gjerne trengt litt av denne morgenenergien i ukedagene takk!! Jeg klarte likevel å ligge å dra meg en liten stund. Jeg koste meg med å sjekke nattens hendelser på både blogg, instagram, twitter, facebook og mailen. Oppdatert på sosiale medier sa du? Oh yes!

I dag en en spennende dag. Jeg skal nemlig på Transformer-kurs med Sats. Jeg vet ikke så mye om dette transformer-buret enda, men jeg gleder meg virkelig til å lære alt om det. Dette apparatet lyser funksjonell og kreativ trening, og i min verden finnes det ikke noe bedre enn det! Rå sirkeltrening i multifunksjonellt -stålbur stod det i pressemeldingen Sats gav ut om Transformer nyheten, det er musikk i mine ører! Jeg liker så godt å dra på kurs, jeg fryder meg over å lære nye ting innenfor faget mitt og utvikle meg som trener. Kamera blir selvfølgelig med på kurs, dette må jo dokumenteres!


Jeg tar meg treningsfri i dag bårde fordi jeg tror og håper dette blir det fysisk-kurs hvor vi får teste ut alle stålburets funksjoner, og fordi jeg kjenner gårsdagens økt med Johan rimelig godt i både bryst og armer! Det er lørdag i dag, og det betyr kosedag! Jeg tenker å trylle frem noe ekstra digg på kjøkkenet senere, jeg har enda ikke klart å bestemme meg for hva det skal være så kom gjerne med forslag til hva du liker å lage på lørdagskvelden? Nå skal jeg kose meg med den deilige frokostskålen på bildet over, en stor kopp kaffe og lage ferdig nistepakker til en hel dag på kurs!

Jeg håper dere får en deilig lørdag, og koser dere litt ekstra;)

Stort lørdagssmil fra Maren

16 kommentarer
    1. Ja er ikke det typisk. Det samme skjedde meg i dag også, hehe. Høres ut som et spennende kurs! Kos deg 🙂
      Jeg liker å lage god middag, spise is eller bake boller 🙂

    2. Du er akkurat som ungene mine 😀 Må dra de opp i hverdagen når vi skal på jobb og i bhg, men på helg spretter de opp lenge før 07…
      Jeg skal lage hjemmelaget lasagne i dag, med en god frisk sommersalat til 🙂

    3. Mmm, deilig frokost 🙂 er det epler eller fersken?
      Jeg skal på hyttetur hvor det sannsynligvis blir grilling – alltid en slager 😉

    4. Først vil jeg si at jeg er stor fan av bloggen din! Du er en stor inspirasjonskilde :-))
      Hva anbefaler du å spise direkte etter en hard styrkeøkt? Jeg ønsker å bygge muskler og elsker å trene tungt. Jeg er litt skeptisk til protein shake og den type ting, men har du noen tips, del de gjerne 🙂 Takk på forhånd.

    5. Hei Maren!
      Først må jeg bare si at jeg elsker bloggen din, rett og slett! Jeg får så mye inspirasjon og motivasjon hver gang jeg klikker meg inn her. Så tusen takk for det 😀
      Så vil jeg bare spørre om du kunne tenkt deg å lage et innlegg med tips til nistemat/matpakke? Liksom noe lettvint, men som ikke er brødskive eller knekkebrød… Trenger virkelig noen gode forslag på den fronten til skolen starter igjen.
      Ha en fortsatt strålende kveld, og stå på videre! Du er topp ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg