Er du klar for å bli den beste versjonen av deg selv?

ENDELIG er det offesielt hvor jeg skal jobbe, og jeg har virkelig gledet meg til å dele dette med dere. Fra og med i morgen er jeg å finne som personlig trener på SATS SOLLI!! Jeg er så lykkelig over å bli en del av det fantastiske teamet på Sats Solli! Det er sjeldent man opplever en så imøtekommende og herlig gjeng som solli-gjengen, jeg har virkelig blitt utrolig godt tatt i mot, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Mange av dere lesere har ønsket at jeg skulle gå inn i en stor kjede da flere av dere er medlemmer her. Vel, nå er det altså SATS som gjelder, og jeg har gleden av å allerede ha et par av dere på kundelisten. I og med at jeg nå starter opp på et nytt senter har jeg ledig kapsitet til å fylle på med kunder. Det som er genialt med SATS er at det finnes muligheter for dere som ikke er sats-medlemmer også! Ta en tur innom Sats Solli, eller send meg en mail så avtaler vi et møte for en uforpliktende prat:)

Litt om meg som PT: Jeg ser potensiale i alle, og ønsker å hjelpe kundene mine til å bli den beste versjonen av seg selv. Kombinasjonen av rett trening og rett kosthold er sentrale elementer for å oppnå dette, hvor det ene ikke fungerer optimalt uten det andre. Jeg jobber mye med motivasjon og positivitet omkring trening. Det finnes ingen grenser for hva du kan klare. Det gjelder bare å vite hvor du skal starte, hva man skal gjøre og hvordan man skal gjøre det. Det er det jeg er her for å hjelpe deg med! Jeg er svært opptatt av faglig påfyll, og tar stadig nye kurs og sertiviseringer for å holde meg oppdatert og utvikle meg!

Mine spesialfelt (hvor jeg har tatt ekstra kurs i tilegg til min utdannelse):

  • Ernæring
  • Fettforbrenning
  • Vektreduskjon
  • Optimal helse

 

Er du klar for å bli den beste versjonen av deg selv? La meg få veilede deg på veien dit!!

 

Stor smil fra Sats-Maren

23 kommentarer
    1. Ååå så gøy! Gratulerer 😀 Hadde jeg bare bodd i Oslo hadde jeg LETT vært på din kundeliste! Du er virkelig mitt forbilde med din treningsglede, positivitet og kunnskap. Lykke til 🙂

    2. Gratulerer Maren. Hyggelig med ny kollega da 😉 selvom jeg ikke har jobbet på en stund, pga studie, eksamner osv…

    3. Super gøy! Gratulerer! Da skal jeg virkelig vurdere å bli medlem der, det hadde vært så genialt å ha deg som PT!

    4. ååå er medlem av sats selv.. hadde økonomien vært der, hadde jeg lett ville hatt deg som PT ! 🙂 de er heldig som får deg!!

    5. Gratulerer! Da blir vi “kollegaer”, selvom jeg kun jobber som instruktør der.. Sats Solli er forøvrig det beste senteret av alle, så godt valgt! 🙂

    6. Jeg syns Victoria secrets modellene har så fin kropp.. Kan du hjelpe meg å sette opp trenings og kostholdsplan? 🙂

    7. Gratulerer så mye 🙂
      Kan du sette opp et raskt matprogram,`? tenker 1200 kcal per dag, hadde blitt kjempe glad :-))
      Du er stunning ut!

    8. Gratulerer med ny jobb Maren!! Jeg begynner å jobbe etter fullførte studier om to uker så hvis økonomien tilater det utover høsten og du har ledig kapasitet (kanskje ikke så sannsynlig at du har det;) ) så vil jeg absolutt prøve å få kjøpt PT timer med deg 🙂

    9. Du har en SUPERinspirerende blogg og du bør virkgelig være stolt av deg selv!!!
      Lurer på om du kan skrive litt om hvilke treningssko du bruker? 🙂
      Ha en fortsatt strålende dag!

    10. SÅ gøy Maren! Lykke til med ny jobb og alt som skjer fremover! Du er flink og jeg tror du kommer til å gjøre det kjempe bra! Vi kommer jo til å savne deg på Spicheren, men plutselig er du kanskje tilbake:)

    11. Så morsomt!!
      Lykke til!
      Av alle Sats sine sentre, er det dette jeg har trivdes best på. Dette blir bra!!! 😀

    12. Fitnessnora: Så koselig, tusen takk:) Jeg titter ofte innom din også, men kommenterer sjeldent. Skal forsøke å bli flinkere til det;) Ha en strålende helg frøken:D

    13. Hei! kan du lage ett innlegg om hvordan man oppnår å få det mellomrommet mellom lårene? for jo mer jeg trener squats og bein sjenerelt, blir de bare større, siden musklene vokser… HJELP

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg