Onsdags update

Goood morgen solstråler!!

Stråler solen der du er? Det gjør den nemlig her, og det gjør virkelig godt for både humøret og energien! Nå skal jeg passe meg for å være for positiv denne onsdagen, slik at det ikke blir som mandagen. På mandag skrev jeg nemlig et innlegg om hvor deilig det var med sol, sommer og positive mennesker. glede, glede glede! I det jeg trykket post-innlegg og lukker pc’n så åpner himmelen seg og regnet øser ned, så klarer jeg å snuble ned en trapp, knuse en kaffekopp OG slette en haug av bilder på kameraet som jeg virkelig trengte!!! Den dagen gikk fra fantastisk til katastrofal på null komma niks. Det hele ble nesten komisk til slutt, og i slike sitiasjoner må man nesten bare velge å le av det! Dagen i går var derimot helt nydelig. Jeg koste meg sammen med Mette store deler av dagen, og vi hadde en tur innom Supernature hvor jeg fikk tak i en ny ladning av min dyrbare AFA-alge. *lykke*


Jeg fikk også presset inn en kort effektiv styrkeøkt på rygg, og det er jeg virkelig fornøyd med. Hvis du har dårlig tid en dag, så betyr ikke det at treningen må utgå, du må bare være litt kreativ og finne ut hvordan du kan få gjort mest mulig, på minst mulig tid! Jeg kjørte øvelsene i super-sett (uten pause) i går, og det ble en super effektiv økt unnagjort på under 30 minutter. Øvelsene jeg kjørte i går var:

  • Nedtrekk
  • Roing
  • Facepull
  • Latsdrag
  • En arm roing på benk

 

Kvelden i går ble tilbragt sammen med søte jenter på Tullins. God mat, god drikke, masse skravlings og latter. Jeg elsker slike jentekvelder, og bør virkelig bli flinkere til å gjøre det oftere!

Nå skal jeg straks komme meg ut i sola og nyte en deilig lunsj sammen med søte Hanne. I ettermiddag venter et spennende jobbmøte før det blir sosialt med venner igjen på kvelden. Jeg håper solen stråler over hele landet i dag, og at alle mine fine lesere får en super dag!!

Smiiil M

 

9 kommentarer
    1. Solen stråler på Sørlandet – meterologene varsler dårlig vær til helga, så min plan i dag er sykkeltur 🙂 ha en fin dag i Oslo og lykke til med jobb møte 🙂 🙂 🙂

    2. Hei !
      Må bare si at liker bloggen din så godt, du inspirerer og energien din smitter over.
      Jeg lurer på hvor mange repitisjoner og runder du tok i går ??
      I dag blir det tredje trenings økt på meg denne uke, og mye av grunnen er inpirasjon fra deg 🙂
      Ha en flott dag i solen 🙂

    3. Bloggen din er så fin, Maren! Du er fantastisk inspirerende og humørspredende 🙂
      Har du prøvd andre alger enn AFA tidligere, som Spirulina eller Chlorella? Jeg har brukt litt forskjellig, men har ikke prøvd AFA enn så lenge. Lurer på hva du eventuelt tenker og hvordan vi vil sammenlikne AFA med andre.
      Nyt den fine dagen 🙂

    4. Henriette: Tusen takk:) Jeg har brukt både spirulina og chlorella. Jeg har desverre ikke nok kunnskap om supermat enda til å kunne uttale meg om forskjellene. Så det eneste jeg kan si er at jeg føler en klart sterkere effekt av afa enn av spirulina og chlorella når det gjelder økt energinivå. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med de som jobber på super-nature, de er utorlig kunnskapsrike og hyggelige, og vil helt sikkert hjelpe deg med alle spørsmål du måtte ha:)
      M

    5. Hvor mange glass om dagen drikker du av AFA? Skal nemlig begynne på det selv nå fordi jeg sliter med energinivået utover dagen og jeg har nettopp fått meg personlig trener og har starta på hard styrketrening 3 dager i uka etter lang tid med sykemelding så trenger all energi jeg kan få!!
      Og har du en link til hvor jeg kan bestille dette?

    6. Takk for svar, Maren! Skal ta meg en tur innom jentene i Bogstadveien og snakke grønt 🙂 Ha en fin fredag og en fin helg!
      /Henriette

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg