Working lady :)

Her sitter jeg, og her blir jeg mest sannsynlig sittende en god stund! Morgentreningen som jeg er så glad i, måtte vike for en haug av kontor og husarbeid! Det pøser med med mails fra dere lesere som ønsker både kostplaner og treningsprogrammer. Det er fantastisk, og jeg jobber virkelig med å få svart dere alle sammen. Det vil si, jeg svarer kun dere som kommer med seriøse henvendelser. Dette er jobben min, det jeg lever av og bruker så og si all min tid på! Jeg håper da dere forstår at jeg velger å prioritere seriøse kunder, og ikke alle dem som kun vil ha gratis tips og råd! Jeg vil selvfølgelig hjelpe dem også, men da får man heller følge med på bloggen og få inspirasjonen der:) Jeg skal forsøke å bli flinkere til å linke videre til interresante artikkler og studier når jeg kommer over det! Jeg sitter mye på nett og leser fagrelatert stoff og da er det jo selvfølgelig ingenting i veien for å dele det med dere.

Treningen blir som sagt utsatt i dag, mulig den faktisk må utgå helt! Det liker jeg selvfølgelig dårlig, og jobber derfor på som en helt her, for å forsøke å rekke en kjapp liten økt i ettermiddag! Jeg er en morgentrener, og liker best å få øktene mine unnagjort tidlig. Dette har imidlertid endret seg litt etter jeg oppdaget AFA-algen fra Supernature. Nå har jeg brukt dette produktet slavisk i snart en måned, og jeg har et helt annet energinivå. Jeg merker det spesielt på at jeg ikke daler er energi utover dagen, men derimot har en jevn god energi gjennom hele dagen. Jeg kan derfor fint klare en treningsøkt på ettermiddag/kveld, hvor jeg tidligere ikke hadde sjans fordi jeg var så sliten og lav på energi. AFA-algen er et must for meg og jeg ble derfor veldig glad da jeg fikk beskjed i går, at den nå har kommet inn igjen i supernature-butikkene her i Oslo. De ble rasket bort fra hyllene på null komma niks ved forrige levering, så nå er det bare å løpe å sikre seg en før det blir tomt igjen.


Morning-must-have!

Jeg har et par kaffe-avtaler senere i dag som jeg virkelig gleder meg til, det er så herlig å være tilbake i Oslo, og se gamle kjente igjen! I kveld skal jeg ut å spise med de skjønne jentene fra min tid i Bianco. Vi har var herlig gjeng som jobbet sammen der, og som har holdt kontakten siden. Jeg ser så frem til å få en update fra dem alle sammen.

Nå må jeg jobbe videre her, jeg ønsker dere alle en fantastisk dag – nyt solen dere som kan!! Til alle dere som har første skoledag i dag – lykke til!!! 🙂

 

Stort smil fra Maren

 

8 kommentarer
    1. Håper du koser deg forran PCen:) Vil tro at siden treningen får vike forran jobben så elsker du jobben din:) En vinn vinn om det ikke går utover treningen hver dag da;) Ingenting er som å ha en kjekk jobb som gir noe tilbake 😀

    2. Hei! jeg lurte på hvor mange kcal jeg skal ha i meg om jeg begynner trene styrke for å få strammere kropp (trenger ikke synlige bodymuskler)? må jeg ha i meg flere kcal enn jeg forbrenner, eller kan eg fortsatt få i meg mindre enn jeg forbrenner samtidig som jeg bygger muskler?

    3. Hej Maren, tager du også fiskeolie tabletter? 🙂 Elelr er det andre vitaminer på billedet. Jeg har nemlig akkurat samme problem, er så træt og søvnig om aftenen, og er helt sikkert “morning person” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg